וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור: "הנבחרת עובדת כקבוצה, כולם פה אחד למען השני"

15.11.2013 / 16:12

הצעירה קרובה לפלייאוף היורו, וכוכבה חגג רביעייה בניצחון על נורבגיה. נס: "פורטוגל תגיע רעננה, נקצר את זמן ההתאוששות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

זה קרוב, זה בידיים שלה וזה אפשרי. הנבחרת הצעירה של ישראל הביסה היום (שישי) את מקבילת מנורבגיה 1:4 באצטדיון המושבה ועשתה צעד גדול לעבר שלב הפלייאוף להעפלה ליורו 2015. השחקנים של מיכאל נס רשמו סיפתח מוצלח לצמד המשחקים הגורליים כשסימנו וי על הראשון מביניהם. הצעירה תפגוש בשני הקרוב את נבחרת פורטוגל החזקה באצטדיון המושבה בפתח תקווה ואם תנצח, תוכל להעפיל לשלב הבא מהמקום הראשון.

מאמן הנבחרת הצעירה מיכאל נס: "הייתה לנו הופעה טובה. היינו מרוכזים וברגע שהיינו נרפים ספגנו שער. זה אולי נראה קל בגלל התוצאה אבל זה לא היה קל. היינו צריכים לשחק ולתת הכול, כך שהתוצאה הזאת הגיעה לנו".

מונס דאבור כבש רביעייה לישראל וקיבל מחמאות ממאמנו. "כמה פעמים הוא הבקיע בסוף, שלוש או ארבע? הייתה לו הופעה יוצאת מהכלל, כרגיל, אבל זה לא רק הוא אלא כל הנבחרת ביחד, "אמר נס, "היה לנו חשוב לסגור את שני השחקנים שלהם מרד בול זלצבורג ואני שמח שעשינו זאת. אנחנו נהנים מהניצחון הזה וכבר עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה לפורטוגל. ברמות האלה זה אומר לשים דגש על הכול בהכנות, כולל אימוני השחרור, כי צריך לזכור שפורטוגל מגיעה רעננה למשחק ואנחנו נצטרך לקתר את זמן ההתאוששות שלנו".

מאמן נבחרת ישראל הצעירה מיכאל נס. קובי אליהו
"היינו צריכים לשחק ולתת הכול, כך שהתוצאה הזאת הגיעה לנו". נס/קובי אליהו

"אנחנו שמחים על הניצחון, עבדנו קשה כדי לנצח", אמר שחקן הצעירה מונס דאבור, שכאמור, חגג רביעייה גדולה, "אנחנו מודים לקהל שתמך בנו, נתאושש ונכין את עצמנו ליום שני. את העבודה נשאיר לצוות המקצועי, שיכין אותנו הכי טוב שאפשר. נבוא בשיא הריכוז. האם נעלה? אחרי יום שני נדע. היה לנו קשה להיכנס למשחק ואחרי השער הראשון השתחרר הלחץ, ומאז הכול הצליח לנו"

על יכולתו אמר דאבור: "אני שמח על ההופעה שלי ושאני דומיננטי בנבחרת, אנחנו עובדים כקבוצה, כולם פה אחד בשביל השני ואנחנו נראים כמו נבחרת שעובדת ורצה טוב. כיף לי בנבחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן נבחרת ישראל הצעירה מונס דאבור כובש מול נורבגיה. קובי אליהו
רביעייה למזכרת. דאבור מרשית/קובי אליהו

כעת ניצבת הנבחרת במקום השני בבית ח' בשלב המוקדמות, עם 9 נקודות - מספר נקודות זהה לפורטוגל המוליכה (לה משחק אחד פחות) וחמש נקודות יותר מהשלישית אזרבייג'אן. הראשונות בכל בית וכן ארבעת הסגניות הטובות ביותר תעפלנה לשלב הפלייאוף, ושם, אם ישראל תשלים את העבודה, היא תבטיח השתתפות בטורניר היוקרתי פעם שנייה ברציפות.

המצב הנוכחי בבית ח':

1. פורטוגל - 9 נקודות

2. ישראל - 9 נקודות

3. אזרבייג'אן - 4 נקודות

4. נורבגיה - 3 נקודות

5. מקדוניה - נקודה

שחקן נבחרת הצעירה של ישראל מונס דאבור חוגג. קובי אליהו
זה בידיים שלהם. חגיגה במושבה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully