וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: קולטס הדרכים מובילות לפלייאוף

15.11.2013 / 9:31

אינדיאנפוליס שוב נקלעה לפיגור במחצית הראשונה, אבל ידעה לבצע מהפך ועם ניצחון 27:30 בטנסי היא ביתרון שלושה משחקים בראשות ה-AFC דרום ועם רגל וחצי בפלייאוף

טנסי (6:4) - אינדיאנפוליס (3:7) 30:27

בשני המחזורים הקודמים הקולטס הובסו 49:3 במחצית הראשונה. פעם אחת זה נגמר עם קאמבק גדול וניצחון ביוסטון, פעם אחת עם תבוסה ביתית בשבוע שעבר לראמס. לפחות על פי המשחק הלילה (בין חמישי לשישי), שפתח את המחזור ה-11, כנראה שעדיף לאינדי לשחק בחוץ והניצחון הזה, שפתח עבורה פער של שלושה משחקים ב-AFC דרום, שם אותה עם רגל וחצי בפלייאוף כבר מעכשיו.

האורחים שוב לא היו במשחק בפתיחה. טנסי הריצה שני דרייבים מצוינים ברבע הראשון ובשניהם חדר כריס ג'ונסון לאנדזון, ל-30 ול-7 יארד. הרץ של טנסי, שאמר לפני המשחק שהוא חייב להגיע ל-100 יארד לפחות כדי שהקבוצה תוכל לנצח, נראה בדרך הנכונה והכפיל תוך דקות ספורות את כמות הטאצ'דאונים הקרקעיים שלו העונה.

אנדרו לאק אינדיאנפוליס קולטס. Jonathan Moore, GettyImages
עם רגל וחצי בפלייאוף. לאק/GettyImages, Jonathan Moore

אלא שמאותו רגע ועד שהמשחק כבר היה גמור, ג'ונסון נעלם וסיים עם 86 יארד. איתו נעלמה גם כל ההתקפה של הטייטאנס ואילו אנדרו לאק יצא לעוד אחד מהקאמבקים החביבים עליו כל כך. עד למחצית אינדי לא שמה טאצ'דאון וירדה בפיגור 17:6, אבל ברבע השלישי הם התעוררו. דונלד בראון רץ לטאצ'דאון, הטייטאנס שמטו את בעיטת ההחזרה ותוך 57 שניות הקולטס ביצעו מהפך ועלו ל-17:20 עם טאצ'דאון יפהפה בריצה של לאק. שלוש דקות לסיום בראון השיג עוד טאצ'דאון ולמרות שדקה לאחר מכן דילייני ווקר עוד צימק למינוס שלוש בלבד אחרי דרייב מעולה של ריאן פיצפטריק, הקולטס השתלטו על האונסייד קיק וניצחו.

לאק סיים עם 232 יארד, בלי טאצ'דאונים או איבודים. קובי פלינר תפס ל-107 יארד, בראון רץ ל-80. 222 עם טאצ'דאון ובלי איבודים באחוזים מעולים לפיצפטריק, 91 יארד באוויר לווקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully