וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מיגל קבררה ואנדרו מקאצ'ן זכו ב-MVP

15.11.2013 / 2:15

הכוכב של דטרויט גרף את התואר בפעם השנייה ברציפות אחרי ששוב היה החובט הטוב בליגה. האאוטפילדר של פיטסבורג הוא הזוכה הראשון של הקבוצה בתואר מאז בארי בונדס ב-1992

זהו זה. עונת 2013 של ה-MLB הגיע הלילה (בין חמישי לשישי) לסיומה באופן רשמי עם חלוקת פרסי ה-MVP למצטייני החטיבות. ב-AL הזוכה הוא מיגל קבררה, שחקן הבסיס השלישי של דטרויט, שגרף את התואר בפעם השנייה ברציפות ואילו ב-NL התואר הלך לאנדרו מקאצ'ן, האאוטפילדר של פיטסבורג.

מיגל קבררה שחקן דטרויט טייגרס. AP
עוד עונה של מספרים חלומיים. קבררה/AP

קבררה בן ה-30 אומנם לא הצליח לשחזר העונה את הטריפל קראון אותו השיג ב-2012, אולם הוא פעם נוספת היה החובט הטוב ביותר בליגה, ללא עוררין. הוא העמיד אחוזי חטבה של 34.8, הטובים במייג'ורס, ירה 44 הומראנים והכניס 137 ריצות, שני רק לכריס דייויס מבולטימור בשני הנתונים הללו. הוא הראשון מאז פרנק תומאס משיקגו ווייט סוקס שגורף את התואר ב-AL פעמיים ברציפות והזכייה שלו קבעה שדטרויט היא הקבוצה הראשונה מאז היאנקיז של ראשית שנות ה-60 שזוכה בתואר ב-AL שלוש פעמים רצופות, לאחר שג'סטין ורלאנדר הוכתר כ-MVP ב-2011. קבררה סיים במקום הראשון אצל 23 מ-30 הבוחרים, מייק טראוט הגיע למקום השני ודייויס לשלישי.

בחטיבה המקבילה, מקאצ'ן זכה בקלות לאחר שנבחר ראשון אצל 28 מ-30 הבוחרים. הכוכב בן ה-27 הוביל העונה את הפייראטס לעונה חיובית ראשונה והופעת פלייאוף ראשונה מאז 1992 והוא הראשון שמביא את התואר לעיר מאז בארי בונדס באותה עונה. מקאצ'ן חבט העונה ל-3.17 אחוזים ו-21 הומראנים והכניס 84 ריצות והוא מצטרף למאמנו קלינט הארדל, שגרף את תואר מאמן העונה.

אנדרו מקאצ'ן פיסטבורג פייראטס. Stephen Dunn, GettyImages
החזיר את פיטסבורג לימים הגדולים. מקאצ'ן/GettyImages, Stephen Dunn

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully