וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אד ריד חתם בניו יורק ג'טס

14.11.2013 / 18:49

יומיים לאחר ששוחרר מיוסטון, הסייפטי הוותיק עבר לתפוח הגדול וישוב לשתף פעולה עם רקס ריאן, שהיה מתאם ההגנה שלו ברייבנס. יגיע עם הג'טס לבולטימור בעוד שבוע וחצי

רק שלשום נזרק אד ריד מיוסטון טקסאנס לאחר שהעביר ביקורת על רמת המשחק ועל צוות האימון של המועדון. הערב (חמישי), הוא כבר מצא לעצמו בית חדש, ומעניין.

הסייפטי הוותיק חתם הערב בניו יורק ג'טס וינסה להפוך את העונה הרעה שלו לחיובית אחרי מספר משחקים חלשים מאוד בטקסס, שם אף איבד את מקומו בהרכב. אגב, לאחר שהגיע במחזור השלישי של העונה הנוכחית עם יוסטון למשחק בבולטימור, מול הקבוצה בה שיחק 11 שנים ועימה זכה באליפות בעונה שעברה, יעשה ריד כבר בעוד עשרה ימים פעם נוספת את הדרך ל-M&T בנק סטדיום, הפעם במדי הסילונים.

אד ריד שחקן בולטימור רייבנס. Matt Slocum, AP
יחזור לבולטימור בעוד שבוע וחצי. ריד/AP, Matt Slocum

ריד שיתף פעולה בעבר עם מאמן הג'טס, רקס ריאן, כאשר זה היה המתאם ההגנתי של בולטימור בין 2002 ל-2008. ריאן בעבר אף קרא לשחקן: "הסייפטי הטוב ביותר אי פעם".

הג'טס, שמחזיקים במאזן 4:5 נאה ומעט מפתיע עד כה העונה, ינסו לנצל את צירופו של ריד על מנת להעפיל לפלייאוף, כאשר בינתיים עם במרדף אחרי ניו אינגלנד ב-AFC מזרח. הגנת הריצה של הג'טס היא הטובה ביותר בליגה עד כה, בעוד הגנת המסירה רק במקום ה-24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully