וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: הבוררות בין רמון לטביב נדחתה לחודש מרץ

14.11.2013 / 16:47

הבעלים של בית"ר ירושלים לא ישהה בארץ והדיון נדחה לבקשתו. בסארט עבדורחימי כבש ב-2:5 נגד קבוצת הנוער

one

הבוררות בין חיים רמון לאלי טביב נדחתה לחודש מרץ בעקבות בקשת בעלי בית"ר ירושלים. הסיבה היא שטביב ישהה בארה"ב עד חודש מרץ. השבוע התקיים דיון מקדים בין הצדדים על טענות הדדיות בעניין למכירת 50 אחוז מהמניות של הפועל תל אביב הנמצאות אצל נאמן. כזכור, טביב טוען שרמון צריך לשלם עוד כ-11 מיליון שקלים, בהם שישה שהיו אמורים לעבור עד הקיץ. מנגד, רמון טוען שטביב לא סילק את חובות המועדון ועוד חייב כספים נוספים שהוצאו מקופת הפועל בניגוד לחוק. כאמור, הדיון נדחה למרץ בתקווה שעד סוף עונת הכדורגל תהיה החלטת בורר בסאגה המשפטית הזו.

בעניין אחר, הפועל תל אביב ניצחה היום (חמישי) את קבוצת הנוער של המועדון 2:5. הקשר הקרואטי בסארט עבדורחימי, שהיה פצוע ועדיין לא שיחק כלל בליגה, הפגין יכולת טובה וכבש את אחד מהשערים.לוקאס סאשה, רן יצחק, ישראל זגורי וריף מסיקה כבשו את ארבעת השערים הנוספים. שי אבוטבול, רמזי ספורי ורן יצחק הצטיינו במדי הקבוצה הבוגרת. גילי ורמוט, איתי שכטר ורועי גורדנה לא שותפו.

לפני המשחק התארח במועדון שבתאי רוזנבלום שחוגג השבוע יום הולדת 90. רוזנבלום שיחק בתחילת שנות החמישים בשורות האדומים, ונשאר אוהד של הקבוצה. הוא נולד בשנת 1923 בפרגה שבפולין. בתקופת השלטון הנאצי ראה מול עיניו כיצד אביו נשרף למוות על ידי הנאצים. רוזנבלום הועבר לגטו ורשה והשתתף במרד המפורסם. בסיום המלחמה, חיכה באיטליה לאישור עליה לישראל ושיחק שם כדורגל בליגה איטלקית. לאחר עלייתו בשנת 1949 הצטרף להפועל תל אביב ושיחק כשנתיים וחצי במדי הקבוצה כבלם. המאמן רן בן שמעון והקפטן שי אבוטבול העניקו לרוזנבלום את החולצה מספר 90 והודו לו.

רן יצחק, הפועל תל אביב. קובי אליהו
גילה יכולת טובה. רן יצחק/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully