וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו שוחח עם אבוחצירא, שכבש צמד נגד עפולה

14.11.2013 / 12:09

מאמן מכבי חיפה מנסה לייצב את ההרכב. הירוקים ניצחו 2:4 במשחק אימון. גורם על קטן: "חשב שגולסה יחתום והתאכזב"

one

לא ברור עד מתי תימשך הבצורת של החלוץ שמעון אבוחצירא, אבל על פי שיחה שהתקיימה בימים האחרונים בין החלוץ למאמן, עושה רושם שהוא ימשיך לפתוח בהרכב גם במשחק הקרוב בבלומפילד. כזכור, שחקנים במועדון תהו מה עובר על החלוץ שמאז תחילת העונה לא הצליח להבקיע בליגה. "אני מאמין בך, תמשיך באותו קו עם אותה עבודה קשה וגם הגולים יגיעו", אמר המאמן לשחקן. במועדון מעריכים כי אריק בנאדו ישמור על יציבות יחסית בכל הנוגע ל-11 שלו במשחקים הקרובים.

אבוחצירא כבש היום צמד בניצחון 2:4 על הפועל עפולה במשחק אימון. שובל גוזלן ועידן ורד הבקיעו בעצמם במשחק בו בנאדו העניק דקות משחק לשחקני ספסל כמו רן אבוקרט, איסמעיל ריאן, שמואל שיימן (שגם בישל), אמיר אדרי ושלומי אזולאי.

שמעון אבוחצירא מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ממשיך לקבל את הקרדיט. שמעון אבוחצירא/יוסי ציפקיס

בנושא אחר: גוסטבו בוקולי סובל ממספר קרעים קטנים באזור המפשעה, כך עולה מהמסקנות הסופיות של הבדיקה שהגיעה למכבי חיפה. הבשורה הזאת מגיעה בניגוד להערכות ראשוניות לפיהן השחקן סובל ממתיחה קלה וייאלץ לנוח מספר ימים. "פציעות כאלה יכולות לגרום להיעדרות של שבועיים או שלושה", אמרו בחיפה. בוקולי סיפר לחבריו כי הוא מתקשה לדרוך על הרגל ולא ברור האם יוכל לחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא.

לאחר הדיווח אתמול על מתיחות ביניהם, הקפטן יניב קטן שוחח עם אייל גולסה. גורמים במועדון סיפרו כי קטן שוחח עם הנשיא יעקב שחר בנוגע להתנהלות של השחקן, אך בשיחה ביניהם קטן הכחיש כי ביקר אותו. "אני מסייע לגולסה מגיל צעיר. דווקא עכשיו אני עוזר לו יותר", אמר אתמול קטן. גורם במועדון אמר: "קטן ציפה שגולסה יחתום, אבל כשזה לא קרה הוא התאכזב. נכון להיום אין כל מתיחות ביניהם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מכבי חיפה, אייל גולסה. ברני ארדוב
נכון להיום אין ביניהם מתיחות. גולסה/ברני ארדוב

בקרוב מאוד תודיע מכבי חיפה למגן שמואל שיימן האם היא מממשת את האופציה לעונה הבאה. ההודעה לגבי עתידו תגיע ללא קשר לעתידו של טאלב טואטחה (אם יימכר בקיץ הבא), אך קשורה לסבב השיחות עם שבעת השחקנים (ורד, צוצאליץ', שראנוב, טואטחה, שיימן, משומר ותורג'מן תחל בקרוב), שהיא מתכננת. כזכור, לפני כחודשיים פורסם בוואלה! ספורט כי במכבי חיפה החליטו להיפגש עם השבעה לאור מסקנות מהסחבת בעסקת גולסה. "כבר אז ידענו שעסקת גולסה בספק גדול", אמרו אתמול בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully