וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "אנחנו קבוצה שתילחם עד הסוף"

14.11.2013 / 8:56

שחקן ירושלים לא התייאש אחרי ההפסד לקרשיאקה: "ידענו להתאושש ולהרים את עצמנו אחרי הפיגור". אליהו עדיין מתלבט

אכזבה רבה שררה אתמול (רביעי) בהפועל ירושלים לאחר שהקבוצה הפסידה במשחק החוץ בטורקיה עת הבאזר 81:80 לקרשיאקה. בירושלים השתוקקו לניצחון במסגרת היורוקאפ, קל וחומר לאחר התבוסה המשפילה בליגת העל ב-29 הפרש מול עירוני נס ציונה. הקבוצה של בראד גרינברג נמצאת בתקופה רעה כשאחרי ההחמצה מול הטורקים היא עם הפסד שני ברציפות בכל המסגרות כשההפסד הוריד אותה למאזן 2:3 ביורוקאפ.

גארד הפועל ירושלים יותם הלפרין. מגד גוזני
"נחזור עכשיו לארץ ונתרכז במשחק מול גלבוע גליל. חשוב לנו לחזור למסלול הניצחונות". יותם הלפרין/מגד גוזני

בגזרת השינויים בסגל, בנוסף לגישושים סביב גארד, הפועל ירושלים ממשיכה לחזר אחר ליאור אליהו. השחקן מתחבט משום שהוא נהנה לא רק מההצעה הפתוחה של ירושלים אלא גם מהצעה פתוחה ממכבי תל אביב, ואולם בעוד ירושלים מציעה לאליהו תפקיד מרכזי, יציאה ל-NBA והקלות בחוזה, המצב עם מכבי מסובך יותר לאור מצבת השחקנים הרחבה של הצהובים.

יותם הלפרין, שסיים את המשחק עם 19 נקודות, סיכם את ההפסד לקרשיאקה: "זה מאכזב מאוד להפסיד משחק כזה שכבר הובלנו בארבע לקראת הסיום. נקלענו לפיגור גדול במחצית הראשונה, אבל ידענו להתאושש ולהרים את עצמנו ואני גאה בחברים שלי על כך. אנחנו קבוצה שתילחם עד הסוף והראנו את זה במשחק. נקווה שבמשחקים הבאים זה יסתיים בצורה טובה יותר. נחזור עכשיו לארץ ונתרכז במשחק מול גלבוע גליל. חשוב לנו לחזור למסלול הניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully