וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי ת"א יחרימו את הדרבי: "ההרוג הראשון בדרך"

13.11.2013 / 18:05

ארגון האוהדים GATE 11 הוציא הודעה והכריזו כי לא יופיעו למשחק בהדר יוסף: "הגענו למצב שאב ובנו לא יכולים להגיע"

האם הדרבי הראשון של העונה בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב יוחרם על ידי אוהדי סגנית האלופה? ארבעה ימים לפני המשחק בין השתיים במסגרת ליגת העל שיתקיים באולם בהד יוסף, שיחרר הערב (רביעי) ארגון האוהדים הגדול של מכבי תל אביב, GATE 11 מכתב בו הוא מודיעים כי לא יגיעו למשחק בעקבות חשש לתקיפות אלימות מצד אוהדי האדומים.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פוחדים להגיע לדרבי. אוהדים בשער 11/ברני ארדוב

"בתקופה האחרונה התרחשו מספר אירועים במפגשים עם הפועל, הן לאחר הדרבי חוץ בבית מכבי והן במהלך הפגרה", כתבו האוהדים. "בעקבות האירועים אושפזו אנשים בבית החלים ונגרמו נזקים לרבות פגיעה ברכוש וחבלות גוף חמורות. לאחר פגישה עם הנהלת הקבוצה, ולאור המקרים הקודמים תוך התחשבות במצב הנוכחי - החלטנו שלא להגיע לדרבי בהדר יוסף".

עוד נכתב בהודעה: "זוהי החלטה קשה מנשוא. כארגון היחיד אשר מוביל את אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל, אנו רואים עצמנו אחראים לחייהם ובטחונם של האוהדים. משלא מתאפשר לנו לעשות כך, לא ניקח את הסיכון המיותר. המצב כיום גרוע, וההרוג הראשון בדרך. הגענו למצב שאב ובנו לא יכולים להגיע למשחק כאשר הם יודעים בודאות שיחזרו הביתה בבטחה. אדישות וחולשה של כלל הגורמים הם שנותנים את האישור להמשך התופעה. החל במנהלת ובאיגוד שמסרבים להיפגש ולדון בנושא, במשטרה שמטפלת בנושאים בצורה רדודה ובמשרד הספורט. אבטחה במשחק עצמו היא לא הפתרון לבעיה".

"אנחנו רוצים לבוא לדרבי, אך לקחנו החלטה אמיצה זו על מנת לגרום לשינוי במצב הדברים וכאמור, לשמור על אוהדינו. אנו מקווים שאי הגעתנו לדרבי תהווה נקודה רצינית למחשבה לכל הנוגעים בדבר. הכדורסל הוא בשביל האוהדים, ואם האוהדים לא מגיעים למגרש - יש לבצע בדק בית עמוק. כנראה שאנשים שכחו בשביל מה משחקים, וכמה חשובים הם החיים של אותם אוהדים".

במכבי תל אביב מסרו בתגובה לדברים: "זו החלטה של האוהדים , אנו מבינים אותה ומקבלים אותה".

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"אבטחה היא לא הפתרון". שוטרים שומרים על אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully