וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: יוסטון חתכה את אד ריד

12.11.2013 / 23:06

הסייפטי הוותיק, שהגיע לטקסאנס רק בתחילת העונה, העביר ביקורת על יכולת הקבוצה ועל צוות האימון וביוסטון המפורקת החליטו על זעזוע. דוויין בואו נעצר על החזקת מריחואנה

העונה הרעה שעוברת על יוסטון טקסאנס מסרבת להיגמר והזעזועים נוחתים על הקבוצה, אחד אחרי השני. תחילה היה זה הקוורטרבק מאט שאוב, שהציג יכולת איומה ולאחר מכן גם נפצע. אחריו סבל המאמן גארי קוביאק ממה שהוגדר כ"מיני שבץ" במחצית משחק ההפסד לאינדיאנפוליס בו שמטה הקבוצה יתרון ענק והערב (שלישי) התחוללה שערורייה חדשה באלופת ה-AFC דרום היוצאת, כאשר הטקסאנס החליטו לשחרר את הסייפטי הכוכב אד ריד.

לאחר ההפסד ביום ראשון, 27:24 בחוץ לאריזונה, שהוריד את הקבוצה הטקסנית למאזן 7:2 וקבע עבורה שיא כל הזמנים של שבעה הפסדים רצופים, החליט ריד הוותיק כי מבחינתו, הגיעו מים עד נפש. בגיל 35 ולאחר שכיכב 11 עונות במדי בולטימור וזכה עם הרייבנס באליפות האחרונה, עבר ריד במהלך הפגרה ליוסטון, אבל הוא בוודאי לא ציפה שכך יתנהלו הדברים. בסיום המשחק, אותו אימן במקום קוביאק מתאם ההגנה של הטקסאנס, ווייד פיליפס, אמר ריד שיוסטון הייתה "Outplayed and Outcoached" במספר מקרים במהלך המשחק. קצת קשה לתרגם את הדברים לעברית, אבל הכוונה הכללית היא שאריזונה התעלתה על היכולות של יוסטון, הן על כר הדשא והן על הקווים. "בסופו של דבר, אם אתה עושה בכל פעם את אותו דבר ישן, היריב יבין את זה", הוסיף ריד.

אד ריד שחקן יוסטון טקסאנס. GettyImages
הרומן נגמר מהר מהצפוי. האם הוא ישחק שוב? ריד/GettyImages

כאשר פיליפס נשאל אמש על הביקורת, הוא השיב: "לכל אחד יש דעה, אבל אני משאיר את שלי בבית". היום, לאחר שנודעה כוונת הטקסאנס, ריד כבר הספיק להיפרד וצייץ: "תודה לטקסאנס! ולעיר יוסטון!". יש לציין כי ריד היה פצוע בשני המחזורים הראשונים של העונה וערך את הבכורה שלו בתבוסה 30:9 לאקסית בולטימור. הוא השיג 16 תיקולים בלבד בשבעה משחקים העונה ולאחרונה אף הודח מהרכב הקבוצה.

כעת ניאלץ להמתין ולראות האם ריד ימצא לעצמו קבוצה חדשה או שמא, מי שנחשב בעיני רבים לסייפטי הטוב ביותר בהיסטוריה, סיים את חלקו בליגה.

* קנזס סיטי צ'יפס המושלמת מתכוננת למשחק הענק שלה מול דנבר בסאנדיי נייט הקרוב, אבל היא לא עושה זאת בשקט. התופס הכוכב של הקבוצה, דוויין בואו, נעצר ביום ראשון החולף על ידי משטרת ריברסייד, מיזורי, לאחר שהוא נתפס על נסיעה במהירות מופרזת וברשותו נמצאה מריחואנה.

על פי דו"ח המשטרה, כלב גישוש מצא 10 גרם של סמים במכוניתו של בואו, שהדיפה מריח לטענת השוטר שעצר אותו על נסיעה ב-48 מיילים לשעה באזור של 35. כעת, בואו ייאלץ להגיע לבית המשפט ב-18 בדצמבר. ב-2009 הוא הושעה על ידי הליגה לארבעה משחקים על שימוש בחומרים אסורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully