וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינברג: "קרשיאקה היא אתגר גדול, ואנחנו מחכים לו"

12.11.2013 / 22:44

ירושלים מקווה לניצחון בטורקיה על מוליכת בית ה' ביורוקאפ (ד', 20:00, אין שידור): "היה לנו יום אחד להתכונן, ניתן הכול"

אחרי ההשפלה שספגה מעירוני נס ציונה, קבוצת הפועל ירושלים תתייצב ביום רביעי למשחק חוץ קשה נגד פינאר קרשיאקה הטורקית (20:00, אין שידור) במסגרת המחזור החמישי בבית ה' של היורוקאפ. לשתי הקבוצות מאזן 1:3 אולם הטורקים מדורגים בראש הבית ואילו ירושלים שלישית בשל הפרש הסלים.

במחזור הקודם ביורוקאפ ירושלים הצליחה לחלץ ניצחון ביתי על פלוישטי הרומנית בשניות הסיום, ועתה היא מחפשת ניצחון חוץ שני במסגרת האירופית. "קרשיאקה קבוצה חזקה ומוכשרת שנמצאת בצמרת של הבית שלנו", אמר מאמן ירושלים בראד גרינברג לקראת המשחק, "זה יהיה אתגר גדול לקבוצה שלנו, ואנחנו מחכים לו. היה לנו יום אחד להתכונן, ונעשה את הכול כדי להציג יכולת טובה". ירושלים תקווה להתעוררות של דרווין קיצ'ן, שהיה חלש מול נס ציונה, אבל במסגרת האירופית מוביל את ירושלים עם 14 נקודות למשחק.

בראד גרינברג הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
מבחן אופי. גרינברג ושחקניו/ניב אהרונסון

בקרשיאקה משחק אקס מכבי תל אביב אסטבן באטיסטה, שקולע בממוצע 15.8 נקודות ומוריד 7.8 ריבאונדים למשחק ביורוקאפ. את קלעי הקבוצה מוליך הגארד האמריקאי בובי דיקסון עם 18.8 נקודות למשחק. הסטטיסטיקה מלמדת שהקבוצות די שוות בכוחן. גם ירושלים וגם הטורקים קולעים 80 נקודות למשחק ביורוקאפ, הטורקים טובים אך במעט בריבאונד עם 36.5 לעומת 35.5 של ירושלים, לשחקניו של בראד גרינברג 15 אסיסטים במשחק ולקרשיאקה 15.8 וגם אחוזי הקליעה מהשדה די שווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully