וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים גיששה בסביבתו של פט קלאת'ס

12.11.2013 / 9:19

הפורוורד שזכה באליפות במכבי חיפה שוחרר מקזחסטן, אך עלותו גבוהה. יניב גרין על התבוסה בנס ציונה: "יום שחור"

הפועל ירושלים הובסה אמש (שני) 89:61 על ידי העולה החדשה מנס ציונה, כשבסיום המשחק ירדו האדומים המומים לכיוון חדרי ההלבשה. בשיחה לאחר המשחק העיר לשחקנים גרינברג כי ההגנה של ירושלים היתה חלשה, וכמו כן ציין את האחוזים הנמוכים בהתקפה.

עם זאת, בחדר ההלבשה הוזכר המשחק ביום רביעי מול קריאשקה הטורקית במסגרת הירוקאפ, וכי על השחקנים להתעשת במהירות. עוד שוחחו בחדר ההלבשה על כך שהפסד שנחלה הקבוצה בהפרשים גבוהים התרחשה בחוץ כבר פעמיים: אמש ומול בני הרצליה, ועל כך שאין תירוצים לכך ולכך שלא הביאו מאה אחוז יכולת.

שחקן הפועל ירושלים יניב גרין. קובי אליהו
יום שחור. יניב גרין/קובי אליהו

יניב גרין ניסה להסביר את הנרפות שהציגה ירושלים במשחק: "נס ציונה באו יותר אגרסיביים ויותר נחושים מאיתנו. קלענו באחוזים נוראיים, פשוט לא הלך, יום שחור ובגלל זה ככה נראית התוצאה. באנו ורצינו לנצח את המשחק אבל דברים הלכו לנו הפוך, כל הכבוד לנס ציונה הם שיחקו כדורסל מדהים וידעו איפה לפגוע בנו, באו מאוד מוכנים, והם הצליחו בגדול. אחרי הפסדים כאלה צריך לשכוח מהם כמה שיותר מהר, יש לנו עוד יומיים עוד משחק, אנחנו נצטרך לשפר את הדברים שלא היינו טובים בהם היום, אני מקווה שזה לא יפגע לנו במשחק ברביעי".

ללא קשר לתבוסה המביכה שספגה הקבוצה אמש, גורמים בקבוצה סבורים כי יש לבצע שינויים במצבת השחקנים. אין זה סוד שזו תקופה ארוכה כי הפועל ירושלים מעוניינת בליאור אליהו, וחוץ ממנו טוענים חלק מאנשי הקבוצה כי יש כי לצרף גארד נוסף, ולשחרר את אחד השחקנים. אחד השמות שעלו בהקשר של הקבוצה הוא פאט קלאת'ס ששיחק במכבי חיפה בעונה שעברה, לאחר ששוחרר לאחרונה מהקבוצה הקזחית בי סי אסטנה. גרינברג מעריך מאוד את הפורוורד, עמו זכה באליפות המדינה, כשגורמים בסביבת השחקן מספרים כי נערכו בדיקות ראשוניות בנושא. עם זאת,יש לציין שעלותו של קלאת'ס גבוהה מאוד.

פט קלאת'ס, מכבי חיפה. ברני ארדוב
בדיקות ראשוניות כבר נעשו. פט קלאת'ס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully