וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: שדדו את תשומת הלב

12.11.2013 / 7:53

הבאקנירס מטמפה ביי ניצלו את סערת מיאמי עם 19:22 על הדולפינס ולנצח לראשונה העונה. מרטין סיים את דרכו אצל היונקים, מאנינג פצוע אבל "ישחק מול קנזס סיטי"

השבוע שחלף היה סוער מאוד במיאמי דולפינס, כשפרשת ריצ'י אינקוגניטו-ג'ונתן מרטין לא ירדה מהפרק בעולם הספורט האמריקאי. שעות ספורות לפני המשחק בטמפה ביי נודע כי מרטין סיים את דרכו בדולפינס, כשהבעלים סטיבן רוס הודיע כי ייפגש עם השחקן כדי לרדת לעומקן של הטענות.

עם ההתפתחויות הללו היה ברור כי הראש של החבר'ה מדרום פלורידה לא ממש בפוטבול. כל זה, ביחד עם הרבה שאפתנות, עזר לטמפה ביי באקנירס לנצח בדרבי של המדינה 19:22 ולמחוק את האפס המעיק מטור הניצחונות העונה.

וינסנט ג'קסון שחקן טמפה ביי באקנירס. John Raoux, AP
כבר לא על 0. וינסנט ג'קסון חוגג/AP, John Raoux

הבאקנירס כבר הובילו 0:15 וכמו בשבוע שעבר בסיאטל, נדמה היה שהם מאבדים את היתרון הזה, כש-19 נקודות רצופות של מיאמי, שהגיעו עם 120 יארד ושני טאצ'דאונים של התופס רישרד מת'יוס, הפכו ל-15:19. אלא שעשר דקות לסיום הגיעה ריצה של בובי רייני לאנדזון שקבעה 19:22, והפיראטים הצליחו לשמור על היתרון.

בטמפה ביי, שתלתה את חולצתו של וורן סאפ במחצית, רשם מייק גלנון 139 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. טנהיל סיפק 229 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד משלו.

עוד חדשות בליגה: פייטון מאנינג מדאיג את דנבר בגלל פציעה בקרסול, אבל המאמן הזמני ג'ק דל ריו אמר כי הוא ישחק מול קנזס סיטי. ג'יי קאטלר משיקגו לא ישחק מול בולטימור, לאחר שנפצע ונטש לקראת סיום המשחק מול דטרויט. ג'ייק לוקר מטנסי ייעדר עד תום העונה בשל פציעת הרגל שעבר נגד ג'קסונוויל.

בובי רייני שחקן טמפה ביי באקנירס. Brian Blanco, AP
בובי רייני והטאצ'דאון המנצח/AP, Brian Blanco

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully