וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: פייגנבוים פוטר, פליקס נעים יחליפו

11.11.2013 / 15:45

הקבוצה מליגה א' החליטה על שינוי, ככל הנראה לא על רקע מקצועי, לאחר עימות בין רונן פייגנבוים לאוהדים וליברבאום

זעזוע מפתיע בהפועל כפר סבא: הקבוצה מצמרת ליגה א' פיטרה היום (שני) את המאמן שייע פייגנבוים ומינתה במקומו את פליקס נעים, ששימש בחצי הראשון של העונה החולפת כעוזר המאמן בהפועל חיפה.

הפיטורים של פיינגבוים התקבלו כאמור בהפתעה גמורה, בעיקר לאור העובדה שלאחרונה הקבוצה נמצאת בתקופה מצוינת והיא אף ניצחה שלושה מחזורים ברציפות, מה שמעלה את הסברה לפיה הפיטורים לא היו על רקע מקצועי.

"שייע קיבל בהפתעה את ההודעה", אמר מקורב למאמן, "שאף אחד לא יתרץ את זה בקטע המקצועי, כי הקבוצה ניראת נהדר והיא אחרי ניצחונות יוקרתיים".

שייע פייגנבוים מאמן עירוני רמת השרון. אדריאן הרבשטיין
פוטר דווקא אחרי שלושה ניצחונות. פייגנבוים/אדריאן הרבשטיין

לאחרונה נרשם עימות בין בנו של שייע, רונן פיינגבוים לבין אוהדי הקבוצה ולאחר מכן נרשמו גם חילופי האשמות בין פיינגבוים הבן לבין מוטי יברבאום, הנחשב לבכיר בכפר סבא ובעבר אף נשא בתפקיד רשמי במועדון.

בהודעה הרשמית שהוציאה הקבוצה נכתב: "בישיבת דיריקטוריון הפועל כפר סבא הוחלט על שינויים בצוות המקצועי של המועדון. הוחלט על מינויו של פליקס נעים לתפקיד מאמן הפועל כפר סבא במקומו של שייע פיינגנבוים וכמו כן, על מינויו של שחר מרקוביץ למאמן הכושר של הקבוצה. פליקס בנה ואימן עד לאחרונה את מכבי דלית אל כרמל ואת תוצאות עבודתו ראינו היטב במשחק שלנו נגדם. אנו מודים לשייע על פועלו ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

פיינגבוים סירב להגיב לעניין ואמר: "אני יכול רק להגיד שהביאו אותי כדי לעלות ליגה והיינו בדרך הנכונה לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully