וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: תקופת מבחנים

16.11.2013 / 11:00

קנזס סיטי המושלמת תעמוד בפני המבחן הגדול ביותר שלה - משחק חוץ מול דנבר ופייטון מאנינג במוקד המחזור ה-11. גם היכולת האמיתית של קרוליינה תיבחן, בבית נגד הפטריוטס

אין דרך קלה להודות בכך, אבל עוד עונת NFL מתחילה להתקרב לשלבי הסיום שלה וכרגיל, הכול קורה מהר מדי. ההכרעות יתחילו ליפול בקרוב ובינתיים, נקבל את מה שעשוי להיות אחד המחזורים הכי גדולים של העונה. מה בתפריט? במוקד הסדרה הראשונה, שיקגו מחכה לאלופה בולטימור, שחייבת ניצחון. דרבי צמרת מפתיע באוהיו בין סינסינטי לקליבלנד. פילדלפיה וניק פולס הלוהט מחכים לוושינגטון. בסדרה השנייה, סן פרנסיסקו מגיעה לניו אורלינס למשחק נפלא ואילו הג'איינטס המתעוררים מארחים את גרין ביי החבולה. סיאטל מחכה למינסוטה. הקינוח יגיע במשחקי הפריים טיים: דנבר ופייטון ינסו לעצור את קנזס סיטי המושלמת בסאנדיי נייט ואילו קרוליינה המצוינת תפגוש את ניו אינגלנד למאנדיי נייט. בהימורים עשינו 8 מ-13 בשבוע שעבר ולאחר ששכחנו להמר על המשחק של אינדי בחמישי, אנחנו על 95 מ-146 (65 אחוז). מה בטלוויזיה?

פייטון מאנינג שחקן דנבר ברונקוס. Michael Conroy, AP
יעצור את הריצה של הצ'יפס? פייטון מאנינג/AP, Michael Conroy

ראשון, 20:00: פילדלפיה - וושינגטון, FOX
ראשון, 20:00: בפאלו - ניו יורק ג'טס, METV
ראשון, 23:00: ניו אורלינס - סן פרנסיסקו, FOX
ראשון, 23:05: משחק מהמחזור העשירי, 5+ לייב ו-HD
ראשון, 23:15: מיאמי - סן דייגו, METV
שני, 3:30: דנבר - קנזס סיטי, 5+ לייב ו-HD
שלישי, 3:30: קרוליינה - ניו אינגלנד, FOX

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. רויטרס
מבחן גדול בביג איזי. קפרניק/רויטרס

20:00:

בפאלו (7:3) - ניו יורק ג'טס (4:5)

עוד עונה מאכזבת של הבילס הסתיימה סופית בשבוע שעבר עם הפסד שלישי ברציפות, הפעם בפיטסבורג. הקבוצה מצפון מדינת ניו יורק תנסה לפחות להחזיר לעצמה את החיוך בדרבי, אבל זה לא יהיה פשוט מול הסילונים, שמגיעים אחרי ניצחון ענק על הסיינטס ושבוע חופש. ניו יורק ניצחה והפסידה בכל מחזור מפתיחת העונה לסירוגין עד עכשיו והיא תקווה לעצור את הנדנדה ולשמור על הפטריוטס במרחק סביר ובכלל, על שאיפות הפלייאוף. הג'טס ניצחו בשבעה משמונת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. אד ריד צפוי לערוך בכורה בקבוצה של רקס ריאן.

ההימור: הזיג-זג של הג'טס נמשך. בפאלו מנצחת

שיקגו (4:5) - בולטימור (5:4)

הברס הלכו בשבוע שעבר בחזרה לג'יי קאטלר, שעם חצי פציעה לא הצליח למנוע הפסד ביתי לדטרויט. עכשיו שיקגו תצטרך לרדוף אחרי הליונס ובתור התחלה, היא חייבת לנצח בבית את האלופה, כאשר הפעם קאטלר לא ישחק וג'וש מקאון שוב יזכה לקרדיט. בולטימור הצליחה להישאר בחיים בשבוע שעבר, עם ניצחון מטורלל על סינסינטי, שכלל ספיגת הייל מרי בשנייה האחרונה ושער מנצח בהארכה. הניצחון הזה קטע רצף של שלושה הפסדים עבור הרייבנס ואף פעם לא כדאי להספיד אותם.

ההימור: בשני ביקוריה של בולטימור בעיר הרוחות היא הפסידה ואפילו לא שמה טאצ'דאון. הנה עוד הפסד. שיקגו

סינסינטי (4:6) - קליבלנד (5:4)

מה תגידו על זה? הדרבי השני של אוהיו העונה מפגיש בין שתי מוליכות ה-AFC צפון, ששנים ארוכות נשלט כמעט באופן מוחלט על ידי שתי הקבוצות האחרות של הבית, בולטימור ופיטסבורג. הבנגאלס כבר היו יכולים לברוח לבית, אבל הפסידו פעמיים ברציפות בהארכה וכעת הם ינסו לנקום בקליבלנד על ה-6:17 של הבראונס מהמחזור הרביעי. האורחים חוזרים משבוע החופש מלאי תקווה שההגנה שלהם תעזור להם להמשיך בעונה המפתיעה ויודעים שניצחון יסבך בענק את הבית הזה.

ההימור: אולי שוב יהיה צמוד, אבל הפעם זה יילך לכיוון של סינסי

ג'ון הארבו מאמן בולטימור רייבנס. Nick Wass, AP
ג'ון הארבו והאלופה חייבים עוד ניצחון/AP, Nick Wass

פילדלפיה (5:5) - וושינגטון (6:3)

שימו לב למאזן של האיגלס. הם ניצחו חמישה משחקים, אבל בבית הם עם אפס ניצחונות וארבעה הפסדים. למחזור הנוכחי הם מגיעים בשוויון עם דאלאס בראשות הבית אחרי ניצחון גדול בלמבו פילד, בו ניק פולס המשיך ללהוט, אבל כדי להשתחל לפלייאוף, האיגלס חייבים להתחיל לנצח גם בעיר האחווה. וושינגטון, שזכתה למנוחה בת שבוע וחצי אחרי ההפסד במינסוטה, מקווה שהנדנדה שלה תימשך אחרי שהפסידה וניצחה בכל אחד משבעת משחקיה האחרונים לסירוגין. הרדסקינס אחרונים בבית כרגע, אבל ניצחון יקרב אותם מרחק חצי משחק בלבד מהאיגלס, להם הפסידו במחזור הראשון של העונה.

ההימור: סופסוף האוהדים בפילדלפיה יחגגו. איגלס

פיטסבורג (6:3) - דטרויט (3:6)

אולי הפעם? אולי? הליונס נראים בשלים מתמיד לזכות לראשונה בתולדותיהם ב-NFC צפון המפרך והניצחון בשיקגו קירב אותם לשם בצורה משמעותית. מת'יו סטאפורד ומגהטרון קלווין ג'ונסון ממשיכים להריץ התקפה אווירית בלתי ניתנת לעצירה והסטילרס, שאומנם חזרו לעצמם עם ניצחון על בפאלו אחרי ההשפלה בפוקסבורו, יתקו מאוד להתמודד גם כאן, למרות שהם מחזיקים בהגנת המסירה הרביעית בטיבה בליגה.

ההימור: דטרויט בכושר טוב, פיטסבורג פחות. יהיה קרב גדול, נלך עם הליונס

טמפה ביי (8:1) - אטלנטה (7:2)

זה לא היה פשוט, אבל במאנדיי נייט האחרון הבאקנירס הפכו לקבוצה האחרונה בליגה שזוכה בניצחון העונה ואימת ה-16:0 ירדה גם מהם. עכשיו הגיע הזמן להכפיל את המאזן ובתור התחלה מצפה להם מפגש ביתי מול הפאלקונס המפורקים. הניצחון האחרון של אטלנטה היה על אותה טמפה, לפני ארבעה שבועות ומאז הגיעו שלוש תבוסות כואבות. מאט ריאן אבוד לחלוטין ושלושת המשחקים האחרונים הסתיימו במאזן נקודות של 104:33 לרעת הקבוצה מג'ורג'יה. מאזן המפגשים בין הקבוצות עומד בדיוק על 20:20 עד היום, אבל אטלנטה ניצחה בשמונה מעשרת האחרונים.

ההימור: הפעם נלך עם טמפה

קלווין ג'ונסון דטרויט ליונס. Jason Miller, GettyImages
צ'אנס היסטורי לליונס. קלווין ג'ונסון מוכן/GettyImages, Jason Miller

ג'קסונוויל (8:1) - אריזונה (4:5)

אנחת רווחה אדירה נשמעה בשבוע החולף ברחובות העיר מצפון פלורידה. הג'אגוארס לא יסיימו את העונה ב-16:0, בניגוד ללא מעט תחזיות. עכשיו, הם יכולים להתפנות בחזרה להפסיד כל הדרך לבחירה הראשונה בדראפט הבא. הקרדינלס לעומת זאת, אחרי שני ניצחונות ביתיים וגדולים מול אטלנטה ויוסטון, פתאום נמצאים במאזן חיובי שעשוי להשתפר עוד יותר. ה-NFC מערב רחוק מהישג ידה של הקבוצה מהמדבר, אבל יש לה צ'אנס טוב להיכנס לפלייאוף כווילד קארד אם תמשיך במסלול ההתקדמות.

ההימור: כאמור, לכל אחת מהקבוצות כאן יש את השאיפות שלה וכך זה גם יראה. אריזונה

יוסטון (7:2) - אוקלנד (6:3)

שבעה הפסדים רצופים. שיא מועדון חדש נשבר בשבוע שעבר אצל יוסטון המפורקת וקייס קינום, למרות שמגלה ניצוצות חיוביים, לא מצליח לעצור את הקריסה. הטקסאנס מגיעים כעת לסדרה של שלושה משחקי בית (אחרי זה יש להם את ג'קסונוויל וניו אינגלנד ואז עוד משחק בג'קסונוויל), כך שאולי הנפילה תיעצר כעת. בינתיים, הם נפרדו השבוע בצעד מפתיע מאד ריד, הסייפטי הוותיק, שהעביר ביקורת על המועדון. אריאן פוסטר הוכנס רשמית לרשימת הפצועים. גם אוקלנד לא בעונה מזהירה בלשון המעטה וההפסד לג'איינטס חיסל אותם. הטקסאנס ניצחו בחמישה משבעת המפגשים בין הקבוצות, אבל הפסידו באחרון.

ההימור: יוסטון סופסוף תנצח

קייס קינום שחקן יוסטון טקסאנס. Patrick Schneider, AP
מה הוא יכול לעשות עם הקבוצה המפורקת של יוסטון? קינום/AP, Patrick Schneider

23:05-23:25

מיאמי (5:4) - סן דייגו (5:4)

רגע לפני שהדולפינס התחילו להאמין שמשהו ייצא להם מהעונה הזו, הגיעה פרשת מרטין-אינקוגניטו ופגעה קשות בקבוצה, שהפסידה בשבוע שעבר לטמפה ביי בדרבי של פלורידה. הדולפינס, להם היה זה הפסד חמישי בשישה משחקים, ינסו להתאושש בבית מול סן דייגו, שבעצמה מגיעה אחרי צמד הפסדים לוושינגטון ודנבר, שהוריד אותה למאזן שלילי. היריבות לבית כבר מזמן ברחו לסן דייגו ואם היא עוד חולמת להשתחל לווילד קארד, ניצחון כאן הוא הכרחי. הבעיה: הקבוצה הפסידה בכל ששת ביקוריה האחרונים במיאמי וניצחה לאחרונה את הדולפינס בחוץ ב-1982.

ההימור: מיאמי עם יותר מדי בעיות. סן דייגו מנצחת

ניו אורלינס (2:7) - סן פרנסיסקו (3:6)

הסיינטס שכחו מההפסד המרגיז לג'טס ובבית, כמו תמיד, ההתקפה שלהם התפוצצה והם פירקו בקלות את דאלאס עם 49 נקודות. הקדושים במאזן 0:5 בסופרדום העונה וכעת מצפה להם חודש מטורף עם המשחק הזה מול הניינרס, משחקי חוץ באטלנטה וסיאטל ומשחק ביתי מול קרוליינה הלוהטת לקינוח. ניו אורלינס בכיוון הנכון לפלייאוף, אבל התקופה הקרובה תבהיר בדיוק איפה הקבוצה הזו עומדת. הניינרס לעומת זאת, חזרו חלודים מאוד משבוע החופש. דווקא אחרי חמישה ניצחונות רצופים ותצוגות התקפיות מרשימות בכל אחד מהם, הקבוצה הפסידה בבית לקרוליינה וכנראה שהיא כבר לא תתפוס את סיאטל במירוץ לראשות הבית. כדי שהווילד קארד לא יחמוק, סן פרנסיסקו חייבת לנצח כמה משחקים וזה יכול להיות מקום טוב להתחיל. הניינרס ניצחו 47 מ-73 המפגשים בין הקבוצות, כולל את משחק הפלייאוף הבלתי נשכח לפני שנתיים ואת משחק העונה הסדירה בעונה שעברה, שנערך בביג איזי.

ההימור: לא הפעם. ניו אורלינס לוקחת

ניו יורק ג'איינטס (6:3) - גרין ביי (4:5)

הג'איינטס כאן והם לא מתכוונים ללכת לשום מקום. הקבוצה הכחולה מהתפוח הגדול השיגה בשבוע שעבר ניצחון שלישי ברציפות וגם אם זה לא יפה או אסתטי במיוחד, ניו יורק חזק במירוץ הפלייאוף, בטח ובטח כאשר מדובר בבית הלא יציב שלה. כעת מצפה לה מפגש ביתי מול סקוט טולזיין, הקוורטרבק השלישי של גרין ביי הפגועה. הפאקרס הפסידו שני משחקי בית רצופים, מול שיקגו ופילדלפיה והם בבעיה קשה במירוץ הפלייאוף. לפני שנה פחות שבוע, בביקור האחרון של גרין ביי אצל הג'איינטס, המארחים ניצחו 10:38 ענק וגם בפלייאוף לפני שנתיים הם חגגו בלמבו פילד, בדרך לאליפות.

ההימור: עוד אחד של הג'איינטס

סיאטל (1:9) - מינסוטה (7:2)

משבוע לשבוע הסיהוקס מבססים את מעמדם כקבוצה הטובה בליגה והמועמדת מספר 1 לאליפות. ראסל ווילסון, שעדיין לא הפסיד משחק ביתי בקריירה, ינסה להוביל את הקבוצה שלו לעוד טיול קל ולניצחון שישי ברציפות לפני שבוע החופש. הווייקינגס קטעו בשבוע שעבר רצף של ארבעה הפסדים בניצחון על וושינגטון, אבל העונה שלהם כבר גמורה והם במאזן 4:0 בחוץ העונה.

ההימור: לא כוחות. סיאטל

איליי מאנינג ניו יורק ג'איינטס. Matt Rourke, AP
הג'איינטס מתעוררים. איליי מאנינג/AP, Matt Rourke

דנבר (1:8) - קנזס סיטי (0:9), בין ראשון לשני, 3:30

איזה משחק, איזה משחק! הקבוצה המושלמת היחידה ב-NFL העונה, זו שניצחה ארבעה מארבעה משחקי חוץ, מתארחת אצל היריבה לבית, החבורה של פייטון מאנינג, שלקחה את כל חמשת משחקי הבית שלה. ההגנה של הצ'יפס, עם פתיחת העונה ההיסטורית שלה (הקבוצה היחידה שנותרה מושלמת אחרי תשעה מחזורים כשהיא מרשה פחות מ-17 נקודות בכל משחק) מול ההתקפה של הברונקוס, עם פתיחת העונה ההיסטורית שלה. האורחים חוזרים משבוע החופש וינסו להמשיך להדהים, אבל הם יצטרכו למצוא הרבה מאוד פתרונות להתקפה שמולם. איזה משחק, כבר אמרנו?

ההימור: למה? ככה! צ'יפס!

קרוליינה (3:6) - ניו אינגלנד (2:7), בין שני לשלישי, 3:30

ואם לא נרגענו מהסאנדיי נייט, יגיע המאנדיי נייט הענק הזה כדי לחתום לנו את המסיבה. הפנת'רס, אולי הקבוצה הכי חמה בליגה כרגע, אומנם נבלמו התקפית אחרי סדרת תצוגות של קאם ניוטון, אבל ההגנה עשתה את העבודה הפעם והקבוצה יצאה מסן פרנסיסקו עם W ענק, חמישי ברצף, ששם אותה חזק בתמונת הפלייאוף. עכשיו מגיע עוד מבחן מול הפטריוטס, שגם בעונה לא מדהימה השתלטו במהרה על ה-AFC מזרח ומחזיקים במאזן נהדר. ניו אינגלנד התעללה בפיטסבורג ואז זכתה לשבוע חופש וכעת מצפים לה שני קרבות, מול הפנת'רס ואז בבית נגד דנבר. הקבוצות נפגשו כמובן בסופרבול בפברואר 2004, אז ניו אינגלנד ניצחה. מעבר לכך, המאזן בעונה הסדירה עומד על 2:2.

ההימור: נלך עם המומנטום של קרוליינה. הפנת'רס מנצחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully