וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אם רק טנסי, אולי תצליחי

14.11.2013 / 10:00

טנסי תקווה להתאושש מההשפלה מול הג'אגוארס, לנצח את אינדיאנפוליס ולצמק את הפער בין הקבוצות למשחק אחד בלבד. הקולטס רוצים להשאיר מאחור את התבוסה לראמס (ו', 3:25)

טנסי (5:4) - אינדיאנפוליס (3:6), בין חמישי לשישי, 3:25

שני סוסים נותרו במירוץ ל-AFC דרום, אולי הבית החלש בליגה העונה. אחד מאותם סוסים, הקולטס (שבאופן משעשע הם בעצמם סייחים), מוביל ביתרון מסוים על פני היריב, הטייטאנס, אבל הכול יכול להשתנות בשבועיים וחצי הקרובים.

טנסי תארח את אינדי למשחק שיוציא לדרך את המחזור ה-11 ובעוד 17 ימים בדיוק היא תתארח בלוקאס אויל סטדיום לגומלין. הטייטאנס, שנמצאים בדיוק בפיגור של שני משחקים מאינדיאנפוליס, עדיין מאמינים בעצמם.

כריס ג'ונסון טנסי טייטאנס. L.G. Patterson, AP
חייב לשחק טוב הפעם. כריס ג'ונסון/AP, L.G. Patterson

השאלה הגדולה לקראת המשחק הזה היא מי מהקבוצות תצליח להתאושש אחרי ההשפלה של יום ראשון. טנסי הרסה למהמרים רבים את התחזיות עם הפסד ביתי מדהים מול ג'קסונוויל האיומה, במשחק אותו פשוט אסור היה לה לשמוט. ג'ייק לוקר, שנפצע וסיים את העונה, ייחסר ואת מקומו ינסה למלא ריאן פיצפטריק, שחייב לקבל הרבה עזרה מכריס ג'ונסון. הרץ הכוכב השיג 30 יארד עלובים מול הג'אגוארס והוא חייב להתעורר.

הקולטס ספגו תבוסה גדולה בבית נגד סנט לואיס ונבלמו אחרי שני ניצחונות גדולים. ההגנה של אינדיאנפוליס קורסת לא מעט לאחרונה וביום ראשון, כאשר גם אנדרו לאק לא היה מרוכז, זה עלה ביוקר. אם יש משהו שבל זאת מעודד את האורחים לקראת המשחק, זו העובדה שהם ניצחו ב-16 מ-20 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, כולל שני אלה בעונה שעברה תחת לאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully