וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: חזיז וראמס

11.11.2013 / 2:30

סנט לואיס פירקה את הקולטס באינדיאנפוליס 8:38. ניצחון ראשון לג'קסונוויל, 27:29 בטנסי, גרין ביי איבדה את וואלאס והפסידה לפילדלפיה, ניצחון משוגע לרייבנס, קרוליינה לוהטת

מכל המחזורים שראינו העונה ב-NFL, זה כנראה היה המשוגע ביותר, כשההפתעות נשפכו בלי הכרה. זה החל בשני ניצחונות חוץ בלתי צפויים בעליל. האחד, של סנט לואיס ראמס, שמחצה באינדיאנפוליס את אנדרו לאק והקולטס 8:38. השני שייך לג'קסונוויל, ששברה את ההימורים על עונה שלילית מושלמת וניצחה בטנסי 27:29.

טאבון אוסטין שחקן סנט לואיס ראמס. Darron Cummings, AP
משחק עילאי של טייבון אוסטין והראמס/AP, Darron Cummings

סיאטל המצוינת, כנראה הקבוצה הטובה בליגה נכון להיום, חיסלה סופית את העונה של אטלנטה עם 10:33 נאה בג'ורג'יה דום. אחרי ארון רוג'רס גרין ביי איבדה גם את הקוורטרבק השני סנקה וואלאס והפסידה בבית לפילדלפיה 27:13. ניק פולס רשם שלושה טאצ'דאונים אחרי השביעייה של השבוע שעבר.

דרמה נרשמה גם בשיקגו, כשג'וש מק'קאון המחליף הוביל את הברס לכיוון שוויון, אבל דטרויט החזיקה מעמד וניצחה 19:21. הג'איינטס הסתייעו במשחק מצוין של אנדרה בראון על הקרקע ועברו את אוקלנד 20:24, כשהם משאירים לעצמם איזשהו סיכוי לפלייאוף. פיטסבורג עברה במשחק פחות מותח את בפאלו 10:23.

והקינוח לסדרה הראשונה הגיע מבולטימור, שם הסתייעה סינסינטי בהייל מרי משוגע כדי לכפות הארכה, אבל הרייבנס החזיקו מעמד וניצחו 17:20 כדי להציל לעצמם את העונה.

בסדרה השנייה נערכו שלושה משחקים. פייטון מאנינג ודנבר צלחו ניסיון קאמבק של סן דייגו וניצחו 20:28. קרוליינה הלוהטת יצאה עם W גם מסן פרנסיסקו, 9:10 ואריזונה שמרה על הבית ב-24:27 על יוסטון. במשחק הלילה מחצה ניו אורלינס את דאלאס 17:49.

איי ג'יי גרין שחקן סינסינטי בנגאלס. Nick Wass, AP
קינוח משוגע לסדרה הראשונה. איי ג'יי גרין קוטף את ההייל מרי/AP, Nick Wass

אינדיאנפוליס 3:6) - סנט לואיס (6:4) 38:8

צ'אק פגאנו והקולטס לא ראו את זה מגיע, אבל ג'ף פישר מכיר אותם יותר מדי טוב מימיו בטנסי. הראמס הכינו בליץ לאנדרו לאק והפרסות, ונתנו הצגה בראשות הרוקי טייבון אוסטין, שבמשחק שיא פירק את אינדי מכל כיוון אפשרי. אוסטין החזיר פאנט ל-98 יארד, הוסיף שני טאצ'דאונים בתפיסה ורשם 138 יארד באוויר, כשקלן קלמנס צובר 247 יארד וכמובן, את שתי המסירות לאוסטין. השניים, יחד עם הגנת הראמס הנפלאה, הובילו את סנט לואיס ליתרון 0:35, שכבר בפתיחת המחצית השנייה הפך את המשחק לגארבג'. אנדרו לאק נחטף שלוש פעמים ואיבד פעם אחת גם על הקרקע, ו-353 היארדים שלו ע טאצ'דאון לא מחפים על משחקו הגרוע ביותר, כנראה, העונה. 130 יארדים אוויריים לטי ויי הילטון המצוין.

טנסי (5:4) - ג'קסונוויל (8:1) 29:27

פראיירים לא מתים, הם רק נמצאים בנשוויל. בורסות ההימורים כבר התחילו לחשב יחסים לעונה שלילית מושלמת של הג'אגוארס, אבל ההגנה שלהם חשבה אחרת. כבר בפתיחה כפתה הספיישל טים של ג'קסונוויל איבוד שתורגם לטאצ'דאון והכתיב את קצב המשחק. מאוחר יותר נפצע ג'ייק לוקר, הקוורטרבק של טנסי, ברגלו ונטש. עם ריאן פיצפטריק התקרבו הטייטאנס ל-22:20 ודווקא אז הופשט פיצפטריק מהכדור על ידי וויל בלקמון, שנכנס לאנדזון וקבע 20:29 אדיר לחתולים. טאצ'דאון מצמק לא עזר, וכעת רק טמפה ביי במאבק נגד עונה של אפס ניצחונות.

ג'ורדן טודמן שחקן ג'קסונוויל ג'אגוארס. Mark Zaleski, AP
ג'ורדן טודמן רץ לטא'צדאון בנשוויל, הג'אגוארס עם ניצחון נדיר/AP, Mark Zaleski

אטלנטה (7:2) - סיאטל (1:9) 33:10

את מי כולנו אוהבים השנה (בהנחה שאנחנו לא אוהדי סן פרנסיסקו)? את סיאטל, כמובן. ההגנה של הסיהוקס שוב עשתה עבודת מפלצות ואמללה את מאט ריאן האומלל, כשההתקפה מענישה את הפאלקונס החדירים. ראסל וילסון סגר משחק סולידי של 287 יארד ושני טאצ'דאונים ב-19 מ-26, מרשואן לינץ' טחן 145 יארד וטאצ'דאון על הקרקע. לריאן היו 172 יארדים וטאצ'דאון, אבל כשזה נחשב, במחצית הראשונה, הוא ראה בעיקר דשא מלאכותי.

שיקגו (4:5) - דטרויט (3:6) 21:19

לפחות עד שארון רוג'רס יחזור, אם יחזור בזמן, המאבק ב-NFC צפון פתוח רק לברס והליונס - וכרגע האריות בשליטה. מת'יו סטאפורד חילק לקלווין ג'ונסון שישה כדורים, שניים מהם נתפסו באנדזון, כשמגהטרון רושם 83 יארד ועושה הבדל. בשיקגו ברנדון מרשל קטף שתי מסירות לטאצ'דאון - רק אחת מהן הייתה של ג'יי קאטלר. השנייה נרשמה מידי ג'וש מקקאון, שהחליף את קאטלר שתי דקות לסיום וגילח פיגור 21:13 למרחק המרה של שתי נקודות. שיקגו קיבלה שתי הזדמנויות ולא ניצלה אותן, דטרויט ירדה מנצחת. סטאפורד סיים עם 219 יארד, שלושה טאצ'ים ואיבוד אווירי, רג'י בוש סגר 105 יארד על הקרקע. בשיקגו, קאטלר השלים 250 יארד, טאצ'דאון ואיבוד, מרשל צבר 139 יארד.

גולדן טייט שחקן סיאטל סיהוקס תופס לטאצ'דאון. John Bazemore, AP
כיף של שחקן, כיף של קבוצה. גולדן טייט עם עוד טאצ'דאון לסיאטל/AP, John Bazemore

בולטימור (5:4) - סינסינטי (4:6) 17:20 (הארכה)

איזה משחק משוגע סיפקו לנו האלופה ומוליכת ה-AFC צפון. ג'סטין טאקר בעט בתוך ההארכה לשער שדה שהציל את העונה של הרייבנס, אבל הם בכלל לא היו צריכים להגיע למצב הזה. בולטימור שלטה במשחק לכל אורכו והייתה עדיפה, אולם לאחר שעלתה ל-3:17 לא הצליחה למצוא את הדרך לאנדזון. אנדי דלטון צימק במסירה לטאצ'דאון לג'ובאני ברנארד ואז, עם 0:00 על השעון, היה אחראי לאחד המהלכים המשוגעים של השנים האחרונות. דלטון זרק להייל מרי מ-51 יארד. כלל ראשון להגנה בהייל מרי הוא "knock it down", אבל מגני בולטימור הסיטו את הכדור למעלה והוא נפל לידיו של איי ג'יי גרין, שבעצמו נראה קצת המום - 17:17 והלכנו להארכה. שם עצרו הרייבנס את הבנגאלס והכריעו את המשחק.

ג'ו פלאקו סיים עם 140 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים באוויר ועוד אחד על הקרקע. לדלטון היו 274 יארד, שני טאצ'ים ושלושה איבודים באוויר. גרין סיים עם 151 יארד וטאצ'דאון ועם קליפ באיכות גרועה שמצאנו לכם מהתפיסה שלו.

גרין ביי (4:5) - פילדלפיה (5:5) 27:13

זה לא היה יום נעים ליושבי למבו פילד, שפחות משבוע לאחר שראו את ארון רוג'רס מפונה מהמגרש, זכו לקבל פציעה של מחליפו סנקה וואלאס. לא שוואלאס היה שוס, אבל בלעדיו היה ברור שלניק פולס ופילדלפיה יהיה טיול נעים לניצחון. מי שקיבל את ההזדמנות היה סקוט טולזין, הקוורטרבק השלישי של הפאקרס, שראה כיצד פולס, מחליף בעצמו בתחילת העונה ומכונת טאצ'דאונים השנה, מוסיף שלושער למאזנו ובסך הכול עשרה בשני המשחקים האחרונים. הוא סיים עם 228 יארד באוויר, כשהנהנה העיקרי הוא שוב ריילי קופר, עם 102 יארד וצמד. 80 יארד וטאצ'דאון לדשון ג'קסון, 155 יארד על הקרקע ללה-שון מקוי. 280 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים לטולזין.

ניו יורק ג'איינטס (6:3) - אוקלנד (6:3) 20:24

שתי קבוצות מכוערות נפגשו במדולנדס החדש, אבל גם ממינוס ומינוס יוצא פלוס למישהו. איליי מאנינג רשם עוד משחק איום ונורא שבמסגרתו נחטף לפיק-6 (סיים עם 140 יארד, טאצ'דאון ואיבוד), אבל אנדרה בראון שחזר מפציעה סחב את הענקים על הכתפיים עם 115 יארד וטאצ'דאון ב-30 גיחות. 122 יארד ואינטרספשן לטרל פריור באוקלנד.

פיטסבורג (6:3) - בפאלו (7:3) 10:23

פעם הייתה למאבק הזה איזושהי משמעות, אבל היא נעלמה לחלוטין ב-2013. הסטילרס פיצו במעט על עונה זוועתית, כשבן רות'לסברגר מוסר ל-204 יארד, יותר ממחציתם (104) לאנטוניו בראון. ביג בן מסר גם לטאצ'דאון, לג'ריקו קוצ'רי. 155 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לאי ג'יי אימנואל.

שחקני גרין ביי פאקרס סנקה וואלאס, ארון רוג'רס על הקווים. Mike roemer, AP
כמה שהעסק שם נראה לא טוב. וואלאס ורוג'רס על הקווים/AP, Mike roemer

סן פרנסיסקו (3:6) - קרוליינה (3:6) 10:9

זה היה סמאש מאות' כמו שכתוב בספרים, משחק אולד סקול בין שתי קבוצות הגנה חזקות. הניינרס התקשו, כמו ארבע קבוצות לפניהם, לעצור את הפנתרים, שלא נתנו לקולין קפרניק לנשום. קרוליינה עלתה ליתרון 9:10 משער שדה של גרהאם גיינו מ-53 יארד עמוק בתוך הרבע הרביעי, ואף שהרבתה לעשות טעויות התקפיות, החזיקה מעמד בהגנה, כשהמשחק נחתם בחטיפה של דרייטון פלורנס למסירה של קפרניק. האחרון הוחזק על 91 יארד ב-11 מ-22, כשהוא מופל שש פעמים ונחטף פעם אחת. 169 יארד ואיבוד לקאם ניוטון בפנתרס.

סן דייגו (5:4) - דנבר (1:8) 28:20

פייטון מאנינג ודנאריוס תומאס חברו לשלושה טאצ'דאונים שהעלו את הברונקוס ליתרון 6:28 ברבע השלישי, ולאחר מכן נתנו להגנה לעשות את שלה. פיליפ ריברס אמנם הוביל את הצ'ארג'רס לשני טאצ'דאונים, אבל כרגיל, היה חסר לו הגרוש ללירה. מאנינג סיים עם 330 יארד וארבעה טאצ'דאונים ב-25 מ-36, שלושה מהם, כאמור, לתומאס, שגמא 108 יארד. 218 יארד וטאצ'דאון לריברס, 59 יארד וטאץ' על הקרקע לריאן מת'יוס.

אריזונה (4:5) - יוסטון (7:2) 24:27

קצת קשה להאמין, אבל לקרדינלס יש עכשיו מאזן חיובי. הם הזיעו את דרכם אליו, שכן קייס קינאם לא עשה להם חיים קלים עם 201 יארד ושלושה טאצ'דאונים, שניים מהם לאנדרה ג'ונסון, ללא איבודים אוויריים. מנגד, קרסון פאלמר הוביל את אריזונה עם 241 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד.

שחקני דנבר ברונקוס דנריוס תומאס, ווס וולקר חוגגים טאצ'דאון. Denis Poroy, AP
כיבו את האורות מוקדם. דנאריוס תומאס חוגג עם ווס וולקר/AP, Denis Poroy

ניו אורלינס (2:7) - דאלאס (5:5) 17:49

דרו בריס והסיינטס גילו חוסר יציבות לאחרונה, אבל למשחק הזה הם באו מפוקסים והלכו על הגרון. בריס השלים 34 מ-41 ניסיונות מסירה, סיים עם 392 יארד וחילק ארבעה טאצ'דאונים לארבעה תופסים שונים, כששלושה רצים נכנסים לאנדזון - פייר תומאס עשה גם את זה וגם את זה. מארק אינגרם הגיח ל-145 יארד, בנוסף לחדירה מעבר לקווי הבוקרים. דאלאס החלשה לא עשתה יותר מדי, כשטוני רומו מסיים עם 192 יארד וטאצ'דאון ודמרקו מארי רושם 89 וכניסה על הקרקע. הסיינטס רשמו שיא ליגה של 40 דאונים ראשונים ושיא מועדון של 625 יארדים כוללים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully