וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשהחוזים ייחשפו אז שארפ יקבל את מה שמגיע לו"

10.11.2013 / 12:48

יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון ייצג את שארפ בפגישה עם מכבי ת"א: "הדרך ארוכה, כבר הראו לנו שיקבל את הכספים מ-2008"

צילום וידאו: אבי כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

בעקבות מכתב התביעה של דרק שארפ אל הנהלת מכבי תל אביב, בו ביקש שחקן ועוזר מכבי לשעבר פיצויים על סיום עבודתו ותגובה ממכבי תוך עשרה ימים, הנהלת מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) פגישה עם יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון ועו?ד רן קידר, המייצגים את דרק שארפ. את מכבי תל אביב ייצגו דני פדרמן ואלי דריקס.

כזכור, שארפ מבקש ממכבי סכום המוערך בכ-300 אלף דולרים. עם זאת, השחקן עצמו חתום על חוזה אחיד של איגוד הכדורסל ובמכתב ששיגר למכבי תל אביב נכתב, "לקראת עונות המשחקים 2013-2014 הציעה לי האגודה הסכם שכר חדש עם שכר מופחת. אני הסכמתי להעמיד עצמי לרשות האגודה, באותו השכר ששולם לי בעונת המשחקים 2012-2013 וללא כל הפחתה, אך האגודה סירבה". שארפ ציין במכתב כי לאור כל זאת דין העסקתו באגודה כפיטורים לכל דבר לעניין. שארפ אף דורש במכתב ממכבי "להסדיר לי מלוא זכויותיו המגיעים לו עקב פיטוריי". כשמבדיקה שערכנו באיגוד הכדורסל עולה כי מכבי שולחת למשרד העבודה את החוזים.

ניר אלון יו"ר ארגון השחקנים. נמרוד סונדרס
"איש לא רוצה להגיע לפיצוץ". אלון לאחר הפגישה/נמרוד סונדרס

ניר אלון אמר לוואלה! ספורט בתום הפגישה: ?זו פגישה ראשונה. מכבי הציגו חלק מהחוזים של דרק, שלוש שנים אחורה, תהיה עוד פגישה על מנת לראות את 17 החוזים תחתם דרק שיחק במכבי. הפגישה היתה חיובית במטרה להגיע להסכמות. דרק רוצה את מה שמגיע לו על פי החוק, כבר ראינו שרשומים חלק מהכספים שמגיעים לו מ-2008, את זה הוא יקבל. הדרך עוד ארוכה עד שנגיע להסכמה. תהיינה עוד פגישה-שתיים, אני בקשר עם דרק ואדווח לו מה היה. דרק 17 שנים במכבי , הוא סמל של מכבי, אני מאמין שכל הצדדים רוצים שנגיע להסכמה אף אחד לא רוצה להגיע לפיצוץ. ראיתי רק חלק מהחומר, אני סמוך ובטוח שמכבי עושה הכל על פי החוק ודרק יגיע את מה שמגיע לו".

לשאלה על כך ששארפ חתום על חוזה אחיד שנשלח למשרד העבודה ועד כמה זה מחליש את בקשתו של שארפ לפיצויים, השיב אלון: "ראיתי רק שלוש שנים אחורה ואני צריך לראות את כל 14 השנים הנוספות, אני בטוח שאם החוזים והחותמות ייחשפו אז דרק יקבל את מה שמגיע לו לפי החוק. אנחנו לא רוצים שקל יותר ממה שמגיע לו?.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עוזר מאמן מכבי תל אביב דרק שארפ עם מזוודות. ברני ארדוב
לנציגיו הייתה פגישה חיובית. שארפ/ברני ארדוב

לא מעט קבוצות בליגת העל תומכות במכבי תל אביב במחלוקת הזאת, וניר אלון הגיב על כך: "שחקן כדורסל הוא כמו עובד שכיר לכל דבר. צריכים לשים כסף בצד לשנת הפרישה שלו, טוב תעשה אגודה שתשים את הכסף בצד, שיהיה לשחקן איך להתחיל את הקריירה השנייה שלו. הוא צריך לדאוג ליום שאחרי וזה תפקידנו לדאוג לכך".

תגובת מכבי תל אביב תובא לכשתושג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב המלא ששארפ שלח למכבי תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully