וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי חשיבה

9.11.2013 / 23:19

הפועל תל אביב חייבת ללמוד להשתמש נכון בחלק ההתקפי שלה, בני יהודה חסרה את הליטוש האחרון. שלום תקווה על שתי קבוצות שעוד יכולות להשתפר

one

גם אחרי סדרת הניצחונות של הפועל תל אביב, ולאור העובדה שהיא פגשה יריבה לחוצה מהתחתית, האדומים ידעו שמצפה להם משחק קשה. גם בני יהודה רצתה את הנקודות, וכבר מהפתיחה אפשר היה לראות שהיא משחקת בכל הכוח. עם העמידה הטקטית, והלחץ שהפעילו הזהובים, שחקני ההתקפה של הפועל תל אביב התקשו מאוד להגיע להזדמנויות ולהגיע למצבים מסוכנים.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב עם עוזרו אסי דומב. ברני ארדוב
צריך לנצל את הכישרון שלו. בן שמעון/ברני ארדוב

סגנון המשחק של הפועל תל אביב לא גרם הרבה בעיות לבני יהודה במחצית הראשונה. לאורך רוב דקות המשחק ניסתה הפועל שוב ושוב לפצח את הגנת בני יהודה רק דרך מרכז השדה, וכמעט שלא יזמה דרך האגפים. ורמוט וזגורי, כשחקני קו, נכנסו מהר מדי פנימה. הם התחילו את ההתקפות ממרכז השדה, ולא דרך הקווים. רן בן שמעון ניסה במחצית הראשונה מספר פעמים להחליף מקומות בין שניהם, אבל גם זה לא היה פתרון.

גם בכניסתם של שחקני הכנף פנימה, שכטר ודמארי היו מאוד סטטיים, ולא יצרו תנועה לקווים ומשם פנימה. היה מאוד קל לעצור את הפועל תל אביב היום, וכך הסתיימה המחצית הראשונה ללא שערים וללא אירועים.

עם פתיחת המחצית השנייה הצליחה הפועל תל אביב למצוא את הגנת בני יהודה לא מרוכזת, והענישה אותה עם שער יתרון מצוין של דמארי. אחרי השער הפועל נראתה בטוחה בעצמה, אבל עוז ראלי ראה שהחלוצים שלו לא מצליחים למצוא את הרשת, והחליט לעשות את זה לבד. במהלך מבריק, כשחלף על פני כל ההגנה של הפועל, הצליח להשוות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
עוז ראלי שחקן בני יהודה, מאחוריו המאמן דרור קשטן. ברני ארדוב
עוד שחקן התקפה טוב, והקבוצה נראית אחרת. בני יהודה/ברני ארדוב

בני יהודה גם הצליחה לעלות ליתרון, ואף זכתה בהרחקה של הבלם קולין. זה שיבש את המערך של בן שמעון, שהכניס את דגני בניסיון להביא איום מהקו, אבל אחרי ההרחקה המערך שלו השתבש לחלוטין. בני יהודה כבר החלה להרגיש את טעם הניצחון, הפועל תל אביב לא רצתה לאבד את המומנטום החיובי שלה מהתקופה האחרונה, וכך התפתח לנו משחק דו צדדי מהנה, שבו שתי הקבוצות רוצות לנצח. הפועל הצליחה להשוות למרות הנחיתות המספרית, אבל ככל שעברו הדקות שתי הקבוצות חששו לצאת בלי נקודות מהמשחק.

המחמאות מגיעות לבני יהודה, שלמרות מיקומה בטבלה, למרות סדרת ההפסדים, למרות שהגיעה למפגש מול אחת הקבוצות החזקות בליגה - עדיין הציגה משחק חיובי. כשהייתה צריכה להגן, עשתה זאת בצורה נכונה; כשיצאה להתקפות, הפעילה בצורה נכונה את החלק ההתקפי שלה, ללא חששות. ניכר על הקבוצה שהיא חסרת ביטחון, אבל יותר מזה, חסר לה דיוק במסירה האחרונה. אם היה לה שחקן במרכז השדה עם חוכמת משחק, עם מסירה מדויקת, היכולת הקבוצתית הטובה הייתה באה לידי ביטוי. יש לה צעירים שרוצים, רצים, מוכשרים, אבל לא מדויקים ולא מתואמים. חסר לה השדרוג.

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב מול גל כהן, אמיליאנו פוסקו שחקני בני יהודה. ברני ארדוב
אפשר להוציא ממנו יותר. ורמוט/ברני ארדוב

לגבי הפועל תל אביב, ייתכן שהיא לא מנצלת היטב את ורמוט. הוא חייב להתחיל את ההתקפות מהקווים. הכניסות שלו פנימה, עם הזריזות והמהירות על הקווים, יכולות להוות איום טוב יותר.

כעת הפועל מסתכלת קדימה, בידיעה שבמשחק הבא מול מכבי חיפה היא בלי הבלם קולין, אבל ההרחקה היא לא מה שצריך להדאיג את בן שמעון. הפועל תצטרך לתת מחשבה איך להפעיל נכון את הכלים ההתקפיים שיש לה. היא תיתקל במהלך העונה בלא מעט קבוצות שיעמדו מולה בצורה הזאת, בניסיון לעצור את אותה יכולת. המשחק של היום מעניק המון מחשבה, כדי למצוא פתרונות ואת הדרך הנכונה. יש כישרון, צריך לדעת איך להפעיל אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully