וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "זה היה מבחן אופי. אליפות? רוצים ליהנות"

9.11.2013 / 21:00

מאמן באר שבע חגג את ה-0:4 על סכנין: "המקום הראשון לא מעניין, זו תחילת הדרך". ברדה: "הבנו שאפשר לנצח כל משחק"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

הפועל באר שבע המשיכה הערב (שבת) במומנטום הנהדר בו היא נמצאת, ואחרי שגברה על מכבי תל אביב במחזור הקודם, התפוצצה היום על בני סכנין המסוכנת 0:4, ועוד באיצטדיון דוחא. החבורה של אלישע לוי נראתה פשוט נפלא, ניצלה בצורה מקסימלית את המצבים שניתנו לה, וכבשה את ראשות טבלת ליגת העל, לפחות עד משחקה של מכבי תל אביב ביום שני.

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי חוגג. אדריאן הרבשטיין
לא רוצה לדבר, רוצה לעשות. לוי חוגג/אדריאן הרבשטיין

"היה משחק טוב שלנו, מהרגע הראשון ועד הסוף", אמר בסיום מאמן באר שבע, אלישע לוי. "אמרתי לשחקנים שסכנין קבוצה טובה וטכנית, באמת באנו לשחק מסודר. הנענו כדור, ידענו להתפרס על כל המגרש והיינו מאוד מסוכנים. לא הרפינו לרגע, הכדור תמיד היה בשליטה שלנו ועשינו מה שצריך לעשות. אנחנו שמחים, אבל המקום הראשון לא מעניין אותנו היום. זו רק תחילת הדרך, אבל אין ספק שאנחנו בתהליך התקדמות".

לוי המשיך ואמר: "זה היה מבחן אופי גדול מאוד אחרי הניצחון על מכבי תל אביב. שיחקנו כדורגל טוב, נכון, שמח. כדי להישאר בצמרת נצטרך להמשיך להשקיע כך בכל משחק. הייתי מרוצה מהגישה ומהסגנון בו שיחקנו. אליפות? אנחנו לא רוצים להיבהל משום דבר, אלא רוצים ליהנות. זה שלב מוקדם, אין טעם לדבר יותר מדי אלא לעשות".

אליניב ברדה, שכבש הערב צמד הוסיף: "עלינו למקום ראשון בטבלה וגם היכולת היום הייתה טובה. ידענו לא להיכנס לפיגור כמו במחזורים הקודמים, והראינו שאנחנו יודעים גם לכבוש הרבה שערים. שחקן מצטיין? ראיתם היום קבוצה מצוינת. באתי לעזור ולעשות הכול כדי שהמועדון הזה יצליח. אנחנו צריכים להיות למעלה, אבל בואו נרגע, לא צריך להיסחף ולדבר על אליפות. בדרך כלל יש נפילת מתח אחרי ניצחון על המוליכה, אז הניצחון הזה מראה על אופי. המטרה שלנו היא להישאר למעלה, להתבסס בצמרת. מה השתנה במנטאליות? הבנו שאפשר לנצח כל משחק".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עלייה למקום הראשון. אדריאן הרבשטיין
לא נסחפים בדיבורים על אליפות. ברדה וחבריו לבאר שבע/אדריאן הרבשטיין

מנגד, בסכנין ניסו להסביר כיצד מובסת הקבוצה במשחק ביתי, והמאמן, מרקו בלבול שספג לא מעט קללות מהאוהדים שקראו לו להתפטר, אמר: "לא נכנסנו טוב למשחק וקיבלנו גולים מהירים. אסור היה לנו ליפול ככה בסוף, אבל זה חלק מהכדורגל. הורידו אותנו ליגה, אחר כך העלו - אבל אנחנו מסתכלים על הטווח הארוך ולא הקצר. נצטרך להתאושש מהמפלה הזו, להפסיד בבית 4:0 ככה. המטרה שלנו היא לברוח ממאבקי התחתית, יש לנו שחקנים טובים ואופי טוב. נצטרך לנצל את הפגרה עכשיו כדי לחזור לעניינים". על החילוף של חאלד חלאיילה אמר: "היה לו צהוב וזה היה מסוכן שיספוג צהוב שני. אין לו מה להתעצבן, זה חלק מהכדורגל. אני עושה הכול על מנת לעזור לסכנין להיראות טוב יותר".

אירוע נוסף שהעיב מעט על המשחק הערב היה נפילת החשמל באיצטדיון שגרמה למשחק להיפסק. השופט, לירן וקסברגר התייחס לתקרית התאורה כשאמר: "בדקה ה-66, אחרי השער השלישי של באר שבע, הייתה נפילה של הגנרטור שפגעה חלקית בתאורה במגרש. אמרו לי שזה עניין של שלוש-ארבע דקות עד שהמשחק יחודש. לאחר שכל הגורמים אישרו שהם מוכנים לחכות ושהתאורה תחזור תוך כמה דקות, קיבלתי החלטה להמשיך למשחק. זה נתון לשיקול דעתו של השופט וזו הייתה ההחלטה שלי".

הפסקת חשמל באצטדיון דוחא, במשחק בין בני סכנין לבין הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
החליטו להמשיך במשחק לבסוף. התאורה באיצטדיון דוחא, הערב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully