וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים שאבו: "השופט טעה בהוצאת הכרטיס האדום"

9.11.2013 / 20:16

רמת השרון הייתה קרובה לניצחון בכורה, אנשיה באו בטענות לצביקה לוי שהרחיק את רייכרט. יובל נעים: "עכו תישאר בליגה"

one

הפועל ניר רמת השרון הייתה הערב (שבת) מרחק שמונה דקות מניצחון ראשון העונה, אך לא החזיקה מעמד ב-10 שחקנים וסיימה לבסוף ב-1:1 את משחקה הביתי מול הפועל עכו במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל. אמיר האדז'יץ' העלה את רמת השרון ליתרון מוקדם, אבל בן רייכרט הורחק בדקה ה-48 ואליאור סיידר הציל נקודה עבור העכואים עם שוויון בדקה ה-82. המארחים באו בטענות לשופט צביקה לוי בעקבות ההרחקה של רייכרט, כאשר גם משקיף המשחק דני קורן ספג גידופים.

חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
טענות על השיפוט. חיים שאבו/ברני ארדוב

חיים שאבו, מאמנה של הפועל ניר רמת השרון, לא רצה להתייחס להחלטות השיפוט אך טען: "הייתה שגיאה אחת בהוצאת האדום, מעבר לזה אני לא רוצה לדבר. סך הכול הגיע לנו לנצח, הקבוצה באמת נראתה טוב והחבר'ה עשו עבודה טובה, אבל היה לשחק 10 נגד 11 במחצית השנייה. נקווה לעשות נקודות במשחקים הבאים. לא החבאנו את בן בן יאיר בשום מקום, יש כאן סגל טוב ומי שמרשים באימונים מקבל הזדמנות".

מנגד, יובל נעים סיכם את משחקה של הפועל עכו: "רמת השרון קבוצה לא רעה בכלל, סגל השחקנים שלה לא משקף את כמות הנקודות. הם לא פחות טובים מיתר קבוצות תחתית, הם שווים יותר נקודות. ידענו שמצפה לנו משחק קשה, אני מכיר את המגרש הזה ובאמת היה קשה. מהרגע של ההרחקה הם לא יצאו מרחבת ה-16 והיו לנו מספיק מצבים להכריע, אבל פספסנו. מצד אחד תחושת החמצה, מצד שני גם נקודה זה משהו. אנחנו רוצים לחזק את ההתקפה עם זר, אבל מפחדים ליפול בתקופה הזו. אני מאמין שנישאר בליגה, זו המטרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יובל נעים מאמן הפועל עכו. מגד גוזני
מפחד ליפול עם זר בתקופה זו של העונה. יובל נעים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully