וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון-הפועל עכו: ויכוח קולני בין נעים לשיינהולץ

8.11.2013 / 13:25

השניים התווכחו על שעת האימון, וליבנו את הנושא מאוחר יותר. המארחת מקווה להשיג ניצחון ראשון העונה (שבת, 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 5. כל קבוצה ניצחה שני משחקים, עוד אחד נגמר בתיקו.

* בשני המפגשים שרמת השרון אירחה, עכו לא ניצחה: הפסד (בעונה שעברה) ותיקו (לפני שנתיים).

* בפעמיים האחרונות שרמת השרון סיימה בתיקו בחוץ, היא ניצחה את משחק הבית שבא לאחר מכן (בעונה שעברה).

* רמת השרון כבשה רק 3 שערים שהובקעו על ידי שני שחקנים בלבד (הכי מעט בליגה, כמובן): חסן סיף קנט ועשהאל בן שבת.

* בן שבת היה זה שכבש את השער היחיד במשחק הבודד בו אימן יובל נעים נגד רמת השרון (כמאמן בית"ר ירושלים).

לאתר דריבליסט

דודו גורש שוער הפועל עכו. ברני ארדוב
עכו תשיג ניצחון ראשון ברמת השרון? גורש/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל ניר רמת השרון:

המארחת מגיעה בהרגשה מוזרה למשחק. מצד אחד היא צברה נקודת ליגה ראשונה בסכנין והאמונה חזרה לשחקנים ומנגד היו"ר רפי יצחק התפטר ונראה כי מבחינה כלכלית הקבוצה בדרך לקריסה ובהתאם, משכורות השחקנים שעדיין לא שולמו. שחקנים בקבוצה אמרו היום: "אנחנו נותנים לדני לאופר את הזמן לעשות את החישובים שלו ולראות אם אפשר להציל כאן משהו". בהרכב לא צפויים יותר מדי שינויים פרט להיעדרותו הכפויה של קני סייף עקב פציעה בברך. מי שצפוי להחליפו הוא אפרים טאקה, אם כי ייתכן כי המאמן יעדיף קשר אחורי נוסף בדמות תום מנשרוב או גל בראל. בחלק הקדמי ובהתקפה בן רייכרט, יוסי שיבחון ובן בן יאיר ימשיכו לקבל קרדיט מאחורי אמיר האדזיץ'.

הפועל עכו

אחרי שני משחקים רצופים ללא ניצחון, בהפועל עכו מקווים לחזור למסלול הניצחונות מול האחרונה בטבלה, ולאחר הסערה השבוע בעקבות פרשת יובל שבתאי, ואחרי שניסו בקבוצה להרגיע את הרוחות, במהלך האימון ביום שישי שוב גאה המתח בקבוצה בעקבות ויכוח שפרץ בין יושב ראש הקבוצה דוניה שיינהולץ למאמן יובל נעים. שחקנים העידו שהשניים ניהלו ויכוח אמוציונלי מאוד כשהרקע לדברים הוא שעת האימון. נעים עזב בכעס את האימון, אבל השניים ליבנו את העניינים ביניהם מאוחר יותר. שיינהולץ מסר בתגובה: "הכול בסוף הסתדר על הצד הטוב ביותר. אנחנו ממשיכים הלאה".

קודם לכן, יובל נעים כינס באסיפה את השחקנים ואמר להם: "אני מרוצה מאיך שעמדנו נגד הפועל תל אביב, ואני לא רוצה שתקלו ראש ברמת השרון. זו קבוצה מסוכנת למרות התוצאות שלה, וראיתם שבשבוע שעבר הם הוציאו תיקו. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שאפיין אותנו בשבועות האחרונים כדי לקחת את הנקודות".

מבחינה מקצועית, נעים לא מתכנן שינויים בהרכב כשבחוד ימשיך לקבל את הקרדיט אליאור סיידר. לצידו יצוותו בקישור סטיבן כהן, גיא דיין וז'וליאנו ספדאסיו כאשר בקישור האחורי ימשיכו יחד מירקו אורמוש וברניסלב יובאנוביץ'. מי שיחזור בוודאות לסגל הוא יובל שבתאי שנעדר ממנו בשבועיים האחרונים, אבל השבוע ערך שיחת פיוס עם המאמן והשניים שמו מאחור את התקרית בתחילת השבוע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
לא רגוע בעכו. נעים/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל ניר רמת השרון: אמיר האדזיץ'

בהכנה ובמחנה האימונים הוא היה מצוין ומכבי תל אביב אף גילתה בו עניין. לאחר שמונה מחזורים מאזנו עומד על אפס שערים ויכולת בינונית במקרה הטוב. רמת השרון השקיעה בחלוץ הרבה מאוד כסף וללא תפוקה מצידו, אין לה יותר מדי סיכוי לשרוד.

הפועל עכו: גיא דיין

דיין היה מצוין במשחקים שבהם ז'וליאנו ספדאסיו לא שיחק לצידו, אבל במשחק האחרון נגד הפועל תל אביב עם חזרתו של הקשר הברזילאי להרכב, דיין מעט הלך לאיבוד. הקשר שנמצא בשנה האחרונה בקו עלייה הפך לשחקן חשוב במערך של נעים ולאור התחרות הקשה על המקום בקישור הוא יהיה חייב לשמור על יכולת גבוהה כדי לשמור על מקומו.

שחקן הפועל עכו, גיא דיין. ברני ארדוב
תחרות לא פשוטה בהרכב. גיא דיין/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, עשהאל בן שבת, אבי סטרול, אורי שטרית, חסן אבו זייד, בן רייכרט, יוסי שיבחון, אפרים טאקה (תום מנשרוב, גל בראל) בן בן יאיר, אמיר האדזיץ'.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, מהראן אבו ריא, ברניסלב יובאנוביץ', מירקו אורמוש, סטיבן כהן, ז'וליאנו ספדאסיו, גיא דיין, אליאור סיידר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully