וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אין הזדמנות שנייה

8.11.2013 / 9:30

וושינגטון הובילה 14:27 במינסוטה, אבל התפרקה במחצית השנייה, נעצרה על סף האנדזון בסיום וכנראה גמרה את העונה עם הפסד 34:27. כריסטיאן פונדר נפצע בשורות הווייקינגס

מינסוטה (7:2) - וושינגטון (6:3) 27:34

שתי הקבוצות שהגיעו הלילה (בין חמישי לשישי) למול אוף אמריקה סטדיום עשו זאת אחרי משחקים דרמטיים ביום ראשון החולף והיו חלק מעוד משחק דרמטי. בסופו של דבר, המארחת פתחה את המחזור העשירי עם הניצחון השני בלבד שלה העונה, שקטע עבורה רצף של ארבעה הפסדים. הרדסקינס לעומת זאת, די גמרו את העונה עם ההפסד הזה, שמחק כל זכר לניצחון בהארכה על סן דייגו.

הפתיחה הייתה של מינסוטה, כאשר אדריאן פיטרסון רץ מ-18 יארד לאנדזון וקבע 3:7 אחרי עשר דקות. וושינגטון ביצעה מהפך עם טאצ'דאון אווירי של פייר גרסון, אבל כריסטיאן פונדר מצא בפתיחת הרבע השני של קורדל פטרסון וקבע 10:14. מכאן, בעזרת שתי מסירות לטאצ'דאונים מצד רוברט גריפין השלישי, האורחים ביצעו ריצת 0:17 ובפתיחת הרבע השלישי הם כבר הובילו 14:27.

אדריאן פיטרסון מינסוטה וייקינגס. Adam Bettcher, GettyImages
סופסוף ניצחון. פיטרסון/GettyImages, Adam Bettcher

בנקודה הזו וושינגטון הלכה לאיבוד וכך גם העונה שלה, כאשר עד לסיום מינסוטה ענתה ב-20 נקודות ללא מענה. תחילה כריסטיאן פונדר מצא את ג'ון קרלסון ל-28 יארד באנדזון וכמה דקות לאחר מכן, פיטרסון השלים צמד עם עוד גיחה קצרה לאנדזון. ברבע האחרון, בלייר וולש הוסיף צמד שערי שדה. לוושינגטון היה צ'אנס ענק להשיג שוויון, אבל בשניות הסיום, כשהיא על קו הארבעה יארד, שלוש מסירות של RG3 לא מצאו את יעדן וזה נגמר.

מספרים: פונדר סיים עם 174 יארד, צמד ואיבוד ונפצע ברבע האחרון, מה ששלח למגרש את מאט קאסל. AP רץ ל-75 יארד, קרלסון תפס 98. גריפין השלישי מסר ל-281 יארד ושלושער, 119 יארד הלכו לפייר גרסון ואילו אלפרד מוריס רץ ל-139, אבל כל זה לא עזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully