וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: קפילוטו ומולמו ינסו להתאמן היום

8.11.2013 / 9:08

בבית"ר מקווים שהשניים שמתאוששים ממתיחות יחלימו עד המשחק מול מכבי חיפה. חדד יוסט מהקישור לעמדת המגן השמאלי?

one

לאחר יום חופש אתמול (רביעי), יחלו היום בבית"ר ירושלים להתמקד במשחק נגד מכבי חיפה ביום שני בקרית אליעזר. המאמן אלי כהן צפוי להתחיל ולתרגל היום הרכבים פוטנציאליים לקראת המשחק, אך נראה כי רק ביום ראשון יידע המאמן מי מהשחקנים יעמוד לרשותו. הקבוצה תגיע ביום שני בצהריים לבית מלון בנתניה ותשהה בו עד למשחק.

עיקר הבעיה של המאמן נעוצה בניסו קפילוטו ולנדרי מולמו. השניים צפויים להתחיל להתאמן היום בצידי המגרש ורק מחר עם שאר הקבוצה, על מנת לראות האם החלימו מהמתיחות מהן סבלו במשחק נגד בני יהודה. קפילוטו הרגיש זאת בחימום וברגע האחרון טל כחילה נכנס במקומו, מולמו הוחלף בדקה ה-30.

במידה ומולמו לא ישחק, שי חדד יוסט מהקישור לעמדת המגן השמאלי. במקרה כזה עשוי צחי אליחן להצטרף להרכב בכנף שמאל, אם כי ישנה אפשרות כי אופיר קריאף יפתח כקשר קדמי באחד האגפים ואיציק כהן ישחק מאחורי טטה בנגורה.

שחקן בית"ר ירושלים לאנדרי מולמו חוגג. יוסי ציפקיס
מקווה לחזור בזמן. לנדרי מולמו/יוסי ציפקיס

קשר הקבוצה עד הקיץ האחרון, קובי מויאל, שיחק אמש 60 דקות במדי שריף טירספול נגד טוטנהאם בווייט הארט ליין בליגה האירופית. מויאל עלה לשחק עם זריקה, וזכה למחמאות מהצוות המקצועי והמאמן חואן פרנדו, שחשש כי השחקן יקבל כרטיס צהוב נוסף וייעדר מהמשחק המכריע של הקבוצה נגד אנז'י מחצ'קאלה, משחק בו טיראספול תהיה חייבת ניצחון על מנת לעלות לשלב הבא.

מויאל אמר אמש: "זו חוויה גדולה. כשמדברים על אירופה תמיד חולמים על אנגליה, והאווירה היא באמת משהו מיוחד. לא כל יום זוכים לשחק באיצטדיון כזה ונגד קבוצה כזאת, ולכן גם עשיתי מאמץ לשחק ולא רציתי להפסיד את המשחק. כדי לעלות נצטרך לנצח את טרומסו בבית ואת מחצ'קאלה בחוץ, ואנחנו מאוד מאמינים שאפשר לעשות את זה למרות שאנחנו לא פייבוריטים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully