וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מוסר כפול

9.11.2013 / 9:40

המוסרים הטובים בליגה ייפגשו במוקד המחזור ה-10: ריוורס וסן דייגו מחכים לפייטון ודנבר, הסיינטס ובריס מול דאלאס ורומו

עוד יום ראשון בא עלינו לטובה ורוב הקבוצות מגיעות למחזור העשירי כאשר הן יודעות פחות או יותר לאן פניהן מועדות. לא מעט קוורטרבקים מחליפים ליוו אותנו בשבועות האחרונים, מה שיצר הרבה הפתעות ברחבי הליגה, אבל השבוע נקבל כמה מפגשים בין תותחים. בסדרה הראשונה, מאט ריאן ואטלנטה ינסו לעצור את רצף ההשפלות מול ראסל ווילסון וסיאטל. שיקגו, עם ג'יי קאטלר החוזר, מארחת את דטרויט ומת'יו סטאפורד לקרב גדול. גרין ביי בלי ארון רוג'רס מול ניק פולס ופילדלפיה ובולטימור מארחת את סינסינטי למשחק שאולי יהווה הזדמנות אחרונה עבורה. בהמשך, סן פרנסיסקו מול קרוליינה במשחק מרתק, סן דייגו ופיליפ ריוורס מחכים לדנבר ופייטון מאנינג ולקינוח, ניו אורלינס ודרו בריס נגד דאלאס וטוני רומו. בהימורים הוספנו 9 מ-12 ולצד ההימור המוצלח על מינסוטה, אנחנו על 87 מ-133 (65.4). מה בטלוויזיה השבוע?

פיליפ ריוורס סן דייגו צ'ארג'רס. Kevork Djansezian, GettyImages
יכול לנצח את דנבר? ריוורס/GettyImages, Kevork Djansezian

ראשון, 20:00: שיקגו - דטרויט, FOX
ראשון, 20:00: אטלנטה - סיאטל, METV
ראשון, 23:00: סן פרנסיסקו - קרוליינה, FOX
ראשון, 23:05: משחק מהמחזור העשירי, 5+ לייב
ראשון, 23:15: סן דייגו - דנבר, METV
שני, 3:30: ניו אורלינס - דאלאס, 5+ לייב
שלישי, 3:00: טמפה ביי - מיאמי, FOX

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דרו בריס ניו אורלינס סיינטס. AP
שווה לחכות לסאנדיי נייט. בריס/AP

20:00:

אטלנטה (6:2) - סיאטל (1:8)

זה אמור היה להיות משחק פלייאוף סוער, ממש כמו בשנה שעברה, אז הפאלקונס הדיחו את הסיהוקס עם שער ניצחון בשנייה האחרונה, אבל הפך למשהו שדומה לגארבג' טיים. הפאלקונס מפורקים לחלוטין ובשני המשחקים האחרונים, תחת יכולת מחפירה של מאט ריאן, הם הובסו באריזונה ובקרוליינה. כעת נותר להם רק לקלקל ליריבות וזה בדיוק מה שאטלנטה תנסה לעשות כשתפגוש את הקבוצה הטובה ב-NFC, שמגיעה אחרי ניצחון מלא במזל ומהפך מול טמפה ביי. לסיאטל יש התקפת ריצה מצוינת, לעומת זו של המארחת, הגרועה בליגה בתחום זה. מצד שני, התקפת המסירה של אטלנטה חמישית וזו של ראסל ווילסון רק 27. קשה לראות איך המארחים, שניצחו את כל ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, יתמודדו עם הגנת סיאטל המעולה.

ההימור: בשבוע שעבר סיאטל כמעט נפלה, הפעם היא תגיע דרוכה. סיהוקס

שיקגו (3:5) - דטרויט (3:5)

הליונס מוכנים להסתערות. בעוד שתי היריבות לבית איבדו את הקוורטרבקים הפותחים שלהם, דטרויט עלתה בשבוע שעבר למקום הראשון ב-NFC צפון וכעת היא חוזרת משבוע החופש על מנת לפתוח פער. כדי לעשות זאת, היא צריכה לנצח בעיר הרוחות, כאשר ג'יי קאטלר כשיר וצפוי לפתוח בשיקגו, זאת לאחר שג'וש מקאון מחליפו לא הרשים, אבל הספיק מול סנקה וואלאס וגרין ביי לניצחון חוץ יוקרתי. השאלה היא האם ההגנה של הדובים תוכל שוב להחזיק אותם במשחק, כשתפגוש מולה הפעם את קלווין ג'ונסון, שמגיע אחרי המשחק המפלצתי שלו מול דאלאס.

ההימור: לא ברור מה המצב של קאטלר, אבל בכל מקרה, דטרויט תיקח את זה

גרין ביי (3:5) - פילדלפיה (5:4)

ואם כבר מדברים על קוורטרבקים פצועים. בגרין ביי החלו את הספירה לאחור, מהרגע בו ארון רוג'רס נפצע ויצא בהפסד לשיקגו ועד לרגע בו הוא יחזור. האורזים מקווים שזה לא יהיה מאוחר מדי ובינתיים, ינסו לשמור על הביתיות. מן העבר השני יעמוד, כנראה, עוד מחליף. ניק פולס נכנס לספרי ההיסטוריה מול אוקלנד עם שבעה טאצ'דאונים והוא יקווה להמשיך מאותה נקודה. האיגלס יודעים שב-NFC מזרח החלש העונה, הם עדיין חזק בתמונת הפלייאוף ואולי הגנת המסירה שלהם, הגרועה בליגה, תוכל לעשות הפעם משהו. המאזן הביתי של גרין ביי מול פילי: 4:16.

ההימור: תהפכו את זה ל-4:17. פולס חוזר למציאות, גרין ביי לוקחת (כן, גם בלי קוורטרבק)

ניק פולס שחקן פילדלפיה איגלס. Marcio Jose Sanchez, AP
באוקלנד הוא היה היסטורי. והפעם? פולס/AP, Marcio Jose Sanchez

טנסי (4:4) - ג'קסונוויל (8:0)

"קפטן, אנחנו בחצי הדרך וכבר רואים את המטרה באופק". כנראה שהמשפט הזה לא נאמר בג'קסונוויל השבוע, במהלך שבוע החופש אותו, יש לקוות, ניצלו הג'אגוארס היטב, אבל הם חוזרים לחצי השני של העונה שלהם ללא ניצחונות וכשעונת ה-16:0 מרחפת לה ברקע. אם לומר את האמת, החצי הראשון של העונה היה די רצחני עבור ג'קסונוויל ואולי כעת היא תוכל לגרד ניצחון. הניסיון הראשון יהיה מול טנסי המפתיעה, ששבה משבוע החופש שלה לניצחון דרמטי בסנט לואיס ומוצאת את עצמה בעמדה ריאלית להעפלה לפלייאוף. כריס ג'ונסון עשוי לשפר מספרים מול הגנת הריצה הגרועה בליגה.

ההימור: יעשה את זה. לא תבוסה, אבל טנסי מנצחת

אינדיאנפוליס (2:6) - סנט לואיס (6:3)

הקולטס ממשיכים להתבגר כקבוצה. בסאנדיי נייט האחרון הם נקלעו לבור גדול מאוד ביוסטון, אבל ידעו לבצע קאמבק מרשים, עוד אחד לאוסף המתמלא בקצב של אנדרו לאק ולצאת עם ניצחון. אינדי כבר עם רגל וחצי בפלייאוף ותקווה לנצל את החצי השני של העונה לשיפור עמדות. הראמס המתוסכלים ראו איך פתיחת ה-3:3 של העונה שלהם יורדת סופית לטמיון עם הפסד שלישי רצוף, הפעם בבית מול טנסי. סנט לואיס אחרונה ב-NFC מערב ותמשיך כמובן לשחק ללא סאם בראדפורד הפצוע ועם קלן קלמנס המאותגר.

ההימור: ככה זה בדיוק ייראה. אינדי, בקלות

ניו יורק ג'איינטס (6:2) - אוקלנד (5:3)

אולי בכל זאת? מכאן לשם, משם לכאן, הענקים רק 2.5 משחקים מראשות הבית והם מגיעים למשחק הזה אחרי שני ניצחונות רצופים ושבוע חופש. עוד W ביתי, הפעם מול הריידרס החבולים, בתחילתו של רצף של שלושה משחקים במדולנדס, יכול להפיח תקווה בקבוצה שהחלה את העונה עם 6:0. השינוי הבולט בניו יורק בשני הניצחונות היה ההגנה, שהרשתה רק שבע נקודות למינסוטה ופילדלפיה אחרי שחטפה מכל הבא ליד קודם לכן. אצל אוקלנד, ההגנה התפוררה מול שבעה טאצ'דאונים של ניק פולס ותנסה לכפר. זה יהיה מפגש בין התקפת המסירה ה-30 בליגה, זו של האורחים, להתקפה הריצה ה-30 בליגה, זו של טום קופלין ושחקניו, כך שהסגנון שיתפתח למשחק הזה יכריע.

ההימור: זה יהיה הסגנון של ניו יורק. הג'איינטס ממשיכים לחזור לעצמם

איליי מאנינג שחקן ניו יורק ג'איינטס. Charles Rex Arbogast, AP
הג'איינטס עדיין חולמים. איליי מאנינג/AP, Charles Rex Arbogast

פיטסבורג (6:2) - בפאלו (6:3)

הסטירלס סובלים מאחת העונות הגרועות בתולדות המועדון והקביעה הזו קיבלה חותמת סופית עם התפרקות הגנתית בפוקסבורו, שם טום בריידי וחבריו המטירו 55 נקודות על ההגנה, שפעם הייתה הטובה מכולן. בפאלו נראית כמו כר נוח להתאוששות. הבילס, עם ת'אד לואיס המתאמץ ככל יכולתו, פתחו מצוין מול קנזס סיטי ונמוגו ושוב הבית נמצא הרחק מהישג ידם אחרי ארבעה הפסדים בחמישה משחקים. אי ג'יי מנואל כשיר ואמור לחזור להתייצב מאחורי הסנטר. בפאלו לא ניצחה בעיר הפלדה מאז ינואר 1993, חמישה הפסדים רצופים בסך הכול.

ההימור: הנה השישי. פיטסבורג

בולטימור (5:3) - סינסינטי (3:6)

המשחק שיסמל רשמית את חילופי המשמרות ב-AFC צפון? בשבוע שעבר נפל דבר, כאשר בולטימור הפסידה לקליבלנד אחרי 11 ניצחונות רצופים מולה. סינסינטי, הנציגה השנייה של אוהיו, קטעה בעונה שעברה רצף של ארבעה הפסדים מול הרייבנס ותשמח להמשיך בסדרת ההצלחות. סינסי מתחילה לברוח לבית הזה וניצחון השבוע אצל האלופה ושבוע הבא בדרבי הביתי מול הבראונס עשויים לסגור עניין עבורה. אנדי דלטון, אחרי תצוגת שיא מול הג'טס, נפל יחד עם הקבוצה שלו והפסיד במיאמי עם סייפטי בהארכה וכעת, לאחר שבוע וחצי של מנוחה, הוא ינסה לחזור לעצמו.

ההימור: הכבוד של בולטימור יעמוד במעמסה. רייבנס, בחצי הפתעה

אנדי דלטון שחקן סינסינטי בנגאלס. Gene Puskar, AP
חילופי משמרות? דלטון/AP, Gene Puskar

23:05-23:25:

סן פרנסיסקו (2:6) - קרוליינה (3:5)

הניינרס ממשיכים במדרף המסובך אחרי סיאטל והם כבר עם חמישה ניצחונות רצופים, בהם שמו 174 נקודות וספגו רק61. כעת, הם מתחילים סדרת משחקים קשה מאוד (אחרי המשחק הזה יש להם את ניו אורלינס ו-וושינגטון בחוץ) והם ישובו מהמשחק בלונדון ומשבוע החופש עם אלדון סמית' שצפוי לשוב ממכון הגמילה ועם מפגש מול אחת הקבוצות הלוהטות בליגה היום. לקרוליינה יש רצף של ארבעה ניצחונות (חמישה משישה משחקים), בהם מאזן הנקודות שלה עומד על 48:130. ההתקפה עובדת נהדר, ההגנה מתקתקת היטב והמשחקים מול הניינרס ובשבוע הבא נגד ניו אינגלנד יהוו מבחן לרצינות הכוונות של הפנתרים להתמודד על מקום בפלייאוף. קאם ניוטון, בכושר הטוב בקריירה שלו, יראה מולו עוד קוורטרבק שמשתמש הרבה ברגליים, קולין קפרניק. מעניין יהיה לבדוק איזו הגנה תהיה מוכנה יותר.

ההימור: הולך להיות קרב מעניין, אבל הניסיון של הניינרס במשחקים גדולים יעשה את שלו. סן פרנסיסקו

אריזונה (4:4) - יוסטון (6:2)

בטקסס מסתכלים על המאזן ולא מבינים איך הגיעו למצב הזה. הקבוצה שהייתה אמורה ללכת רחוק משהלכה אי פעם, שנהנית מהגנת המסירה הטובה בליגה ומהתקפה לא רעה בכלל, כבר סופרת שישה הפסדים רצופים. הבכורה בהרכב של קייס קינום הייתה חיובית, אבל במחצית מול אינדיאנפוליס, ביתרון גדול, עוד מכה נחתה על הטקסאנס והמאמן גארי קוביאק, שעבר "מיני שבץ", יוחלף מעתה על ידי וויד פיליפס. קינום יקווה שמפגש עם הגנת המסירה החלשה של אריזונה (24 בליגה) יאפשר לו להציג פעם נוספת טיעונים לגבי הקרדיט שהוא מקבל. אריאן פוסטר, שסובל מפציעה, יחמיץ את המשחק וייתכן שהוא זקוק לניתוח שיגמור עבורו את העונה כבר עכשיו.

ההימור: יוסטון לא מספיק חזקה בשביל משחקי חוץ כאלה. אריזונה

סן דייגו (4:4) - דנבר (1:7)

בסיוטים של פייטון מאנינג מופיע, צוחק צחוק מרושע, פיליפ ריוורס. פעמיים הקוורטרבק של הצ'ארג'רס קרע לפייטון את הלב בפלייאוף, בימי אינדיאנפוליס. בשנה שעברה הגיע חצי נקמה, כאשר יתרון ביתי של 0:24 במחצית במשחק הביתי של סן דייגו הפך ל-24:35 לדנבר בסיום באחד הקאמבקים הגדולים שנראו. הפעם, לצ'ארג'רס רק נותר לקלקל אחרי שההפסד בהארכה בוושינגטון בשבוע שעבר די גמר עבורם את העונה. דנבר שחוזרת משבוע החופש, תתייצב כמובן עם ג'ק דל ריו, שצפוי להחליף עד לתום העונה את ג'ון פוקס שעבר ניתוח לב. לא ברור איך זה ישפיע על קבוצה המנוהלת על ידי פייטון, שלפני שבוע החופש שפכה 45 נקודות על הראש של אותה וושינגטון.

ההימור: הקרב הזה תמיד מרתק. התקפת המסירה הרביעית בליגה מארחת את הראשונה. הרבה יארדים ועוד ניצחון לדנבר

קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. Al Messerschmidt, GettyImages
קרוליינה חולמת בגדול. ניוטון/GettyImages, Al Messerschmidt

ניו אורלינס (2:6) - דאלאס (4:5), בין ראשון לשני, 3:30

איזה משחק ענק בביג איזי. הסיינטס פתחו את העונה מצוין עם 0:5, אבל ההפסד הטראומטי בניו אינגלנד פגע בהם ובשבוע שעבר הם נפלו גם מול הג'טס וראו איך הבית, שנראה בידיים שלהם, הופך למותח לפתע. ניו אורלינס נכנסת לסדרת משחקים מטורפת ובשבועות הקרובים היא תארח את סן פרנסיסקו ואז תצא לאטלנטה ולסיאטל, כך שניצחון כאן הוא בגדר הכרח מבחינתה. דאלאס, שכל שבוע משנה את דעתה בנוגע לאופי, פעם לוזרית ופעם ווינרית, ניצחה בדרמה בשבוע שעבר את מינסוטה והיא מובילה את ה-NFC מזרח הצפוף, כך שגם עבורה כל ניצחון הוא בגדר מתנה. לעבור מריוורס נגד פייטון לבריס נגד רומו. עונג צרוף.

ההימור: הסיינטס ניצחו בשבעה מתוך שמונה המפגשים האחרונים בין הקבוצות והם יעשו זאת שוב. ניו אורלינס

טמפה ביי (8:0) - מיאמי (4:4), בין שני לשלישי, 3:30

ככה סוגרים מחזור? מי נתן את הפקודה? הדרבי הפלורידיאני במאנדיי נייט לא מבטיח יותר מדי, אבל מי יודע? טמפה ביי החבולה צנחה מ-0:21 בסיאטל להפסד שמיני ומאזן נטול ניצחונות. אולי הפעם זה יצליח, כשמייק גלנון מראה סוג של ניצוצות חיוביים. הדולפינס עדיין חולמים על השתחלות לפלייאוף אחרי הניצחון הדרמטי מול סינסינטי שקטע עבורם רצף של ארבעה הפסדים. הקבוצות נפגשו תשע פעמים בעבר והמאזן עומד על 4:5 למיאמי.

ההימור: האפס במאזן של טמפה ביי לא ישתנה בקרוב. מיאמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully