וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "ניצחון גדול, שמח במיוחד עבור טייריס"

7.11.2013 / 21:40

מאמן מכבי תל אביב חגג את הניצחון בליטא: "כמעט איבדנו את המשחק, זה יעזור לנו בהמשך הדרך בבית הקשה הזה"

AP

מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את ניצחונה הראשון אי פעם על ריטאס וילנה, 74:76 בליטא. הצהובים הובילו מהפתיחה, שלטו במשחק לאורך דקות ארוכות ולמרות שאיבדו יתרון של 19 נקודות, סל של טייריס רייס 3.5 שניות לבאזר הקפיץ את אותם למאזן 1:3 בתום ארבעה מחזורים ביורוליג. בשבוע הבא דיוויד בלאט ושחקניו יארחו את פנאתינייקוס ביד אליהו.

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט. AP
נושם לרווחה. בלאט/AP

"ניצחון חשוב וגדול", אמר דיוויד בלאט בסיום. "אפשר לחלק את המשחק לשני חלקים ברורים: 25 הדקות הראשונות ו-15 האחרונות. בחלק הראשון שיחקנו כדורסל קבוצתי ברמה גבוהה והמשחק שלנו שטף, ואילו בחלק השני הרבה דברים לא הלכו כמו שצריך, סבלנו מאיבודים רבים ונחיתות בריבאונד, שכמעט עלו לנו במשחק. לא פשוט לשחק פה בוילנה מול הקהל הזה ונגד המומנטום הנפלא שהם נכנסו אליו, אבל עמדנו במשימה והשגנו עוד ניצחון חוץ, ניצחון שיעזור לנו בהמשך הדרך בבית הקשה הזה". על סל הניצחון של טייריס רייס אמר בלאט: "אני שמח במיוחד עבור טייריס, שעשה כמה מהלכים גדולים לקראת הסיום שעזרו לנו לנצח".

בצד השני אמר דירק באוורמן: "ברכות למכבי. הצורה בה חזרנו במחצית השניה גרמה לי גאווה. לא משנה כמה חזק הקבוצה השניה הרביצה, הבטחנו לעצמנו שנמשיך להילחם עד הסוף. בסוף היו לנו את ההזדמנויות לנצח את המשחק, אבל כמה החטאות, כמה איבודים, ויכולת טובה של דווין סמית' בקלאץ' נתנה להם אתה ניצחון. עד כמה שאנחנו מאוכזבים מההפסד, היו בו הרבה נקודות חיוביות".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully