וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בטריאתלון יוצאת לדרך באילת

7.11.2013 / 11:52

1,200 ספורטאים צפויים להתחרות בסוף השבוע בעיר הדרומית, ובמקצה האולימפי לגברים צפוי קרב מעניין מאוד

הטריאתלון הפך בשנים האחרונות לאחד מענפי הספורט העממיים הפופולאריים בארץ, ובנוסף התחזק גם ברמה המקצוענית בזכות כמה ספורטאים שרשמו הישגים יפים בחו"ל. זו בדיוק הסיבה לכך שבסוף השבוע הקרוב צפויה להיות באילת חגיגת ספורט גדולה, כשאליפות ישראל תוזנק שם בפעם ה-27.

1,200 טריאתלטים יתקבצו החל מיום שישי בבוקר בחוף הרויאל ביץ' באילת, ויזנקו לתחרויות בקטגוריות השונות מהטריאתלון האולימפי ועד לתחרות ספרינט לילדים.

עד לפני שנתיים שלטו האחים רן ודן אלתרמן באליפות ישראל, ואז פרשו. הכשרון הגדול, רון דרמון, קטף את התואר בשנה שעברה וינסה להגן עליו גם ביום שישי. דרמון בן ה-21 נחשב להבטחה גדולה גם לקראת המשחקים האולימפיים ב-2016 ולאחרונה השיג את המקום השלישי המכובד בטריאתלון הונג קונג במסגרת הסבב האסייאתי.

הפעם, ישנם כמה טריאתלטים צעירים בוגרי האקדמיה בוינגייט שינסו לאיים על דרמון, שחי ומתאמן באוסטרליה ובספרד. מביניהם אפשר לציין את אמיתי יונה, שסיים במקום השביעי במקצה הספרינט באליפות העולם האחרונה לנוער, והרשים במיוחד גם במירוץ הלילה של נייקי ל-10 קילומטרים שם סיים במקום השלישי הכללי בזמן של 31:14 דקות. טריאתלטים מוכשרים נוספים הוא שחר שגיב (מקום 15 באליפות ישראל), רון לוינסון ורועי זוארץ. בגזרה הנשית צפויה להגן על תוארה פאני בייסרון, שהיא אלופת ישראל המכהנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully