וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית': "בקרוב אוכל לשחק שני משחקים בשבוע"

7.11.2013 / 10:31

האמריקאי של מכבי ת"א חוזר לכושר לפני ריטאס (19:00, ישיר באתר ובאפליקציות), והדגיש: "אנו מעדיפים להיזהר בינתיים"

אדריאן הרבשטיין

לאחר שהשיגה ניצחון בשבוע שעבר על קובאן, תנסה מכבי תל אביב להמשיך במומנטום ולהשיג ניצחון חוץ הערב (חמישי, 19:00, שידור ישיר באתר ובאפליקציות) על ריטאס וילנה. הצהובים יערכו היום אימון קליעות קליל לקראת המשחק. מעבר להכנות הטקטיות לקראת המשחק, בימים האחרונים הדגיש המאמן דיוויד בלאט את הפן המנטלי, וביקש משחקניו "להגיע חדים ומוכנים להילחם בכל דקה על הפרקט".

"משחק מקדים": מי הקבוצה הכי גרועה באירופה?

19:00, ישיר באתר ובאפליקציות: ריטאס-מכבי ת"א

דווין סמית', שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"נצטרך לשמור על אגרסיביות במשך 40 דקות כדי לחזור הביתה עם ניצחון". דווין סמית'/אדריאן הרבשטיין

דווין סמית' אמר לקראת המשחק: "הקבוצה נראית טוב. המאמנים מכינים את כולם ועושים עבודת סקאוטינג טובה. זה התפקיד שלנו כשחקנים לעלות לפרקט ולתת את כל מה שיש לנו. נצטרך לעמוד בתוכנית המשחק ולהשקיע את המאמץ המירבי והמנטליות הנכונה כדי לנצח. אני חושב שנצליח לעשות את זה". השחקן הדגיש עוד: "נצטרך לשמור על אגרסיביות במשך 40 דקות כדי לחזור הביתה עם ניצחון. יש לנו עליות ומורדות במהלך המשחקים ואנחנו צריכים לתקן את זה. הניצחון חשוב מאוד והוא יגיע עם המנטליות הנכונה. כולנו מקווים לחזור הביתה עם ניצחון".

סמית' סובל מפציעה בברכו ובשל כך במכבי תל אביב מעדיפים למתן את המאמץ הפיזי שהוא נדרש להשקיע. האמריקאי התייחס לגבי מצבו, ואמר: "הצוות עושה את הכי טוב שאפשר להכין אותי ואני אהיה מוכן לשחק. יש כמה דברים שקורים עם הברך שלי אבל יהיה בסדר. בקרוב אוכל לשחק שני משחקים בשבוע. אנחנו מעדיפים להיזהר בינתיים, אבל זה רק עניין של זמן".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully