וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "הלפרין עונה על המגרש לכל המפקפקים"

7.11.2013 / 9:15

בקבוצה התלהבו מיכולת הגארד בניצחון על פלוישטי. גרין: "עדיין לא דרסנו אף קבוצה, אבל כשנתחבר אנחנו ניראה כמו שצריך"

הפועל ירושלים ניצחה אתמול (רביעי) 80:82 את פלוישטי הרומנית במסגרת היורוקאפ, אבל בקבוצה עדיין לא מרוצים לגמרי מחוסר היציבות. יותם הלפרין שוב היה מצוין וסיים את המשחק עם 17 נקודות כאשר ג'וש דאנקן סיים עם 19. מאזנה של הקבוצה מהבירה השתפר ל-1:3 ביורוקאפ. בירושלים היו מרוצים מאוד מיכולתו של הלפרין, ואמרו עליו: "הוא מוכיח שהוא יכול להנהיג. יותם עונה על המגרש לכל מי שפקפק בו".

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה את פלוישטי 80:82

גרינברג: "הלפרין דומה למקל באופי, הוא לוקח אחריות"

גארד הפועל ירושלים יותם הלפרין. מגד גוזני
מחמאות מקיר לקיר. יותם הלפרין/מגד גוזני

יניב גרין סיכם את המשחק, ואמר: "אנחנו מרגישים היטב את המשחקים הדרמטיים שאנחנו עושים פה. לצערי אנחנו לא מצליחים לנצח שום קבוצה בהפרש גדול. לדרוס פה קבוצות זה משהו שעדיין לא עשינו. באיזשהו מקום בכל פעם שאנחנו ביתרון אנחנו מורידים הילוך ומאבדים כמה כדורים, מה שמאפשר לקבוצה השנייה לחזור ולהשוות. יש לנו בהתקפה עדיין איבודים. זה סוג של פתיחת עונה, החיבור הזה יגיע ויהיה שלם, וכשזה יקרה אנחנו ניראה כמו שצריך. זה קורה אולי בגלל שזו תחילת עונה, ואולי החיבור עדיין לא שלם, אבל מה שחשוב זה שאנחנו מנצחים". על הלפרין הוסיף הסנטר: "הלפרין משחק מדהים הואו בכושר טוב מאוד. יש כאן כמה שחקנים בכושר מצוין".

ג'וש דאנקן ניסה להסביר גם הוא מדוע ירושלים התקשתה במשחק, ואמר: "שיחקנו חמישה משחקים בעשרה ימים. סיימנו את המשחק מולם בצורה חזקה, הגענו לאימונים מוכנים למרות לוח הזמנים הצפוף כדי שנוכל לעמוד במשימות ועשינו את זה. אני גאה בכולם שנשארו חזקים ושהחבר'ה עשו את כל מה שצריך להצליח. השגנו ניצחון וזה חשוב. ככל שאנחנו משחקים ביחד, הכימיה גם משתפרת. אנחנו קבוצה שמשחקת באופן לא אנוכי , שחקנים משחקים כאן אחד למען השני וזה גם משהו שמשתפר עם הזמן".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully