וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: 1,700 הכרטיסים לקרית אליעזר אזלו

6.11.2013 / 18:43

תכונה רבה בקרב האוהדים הירושלמים לקראת מכבי חיפה. ספק אם יוקצו כרטיסים נוספים. אלי כהן לשחקנים: "תתחילו להתעורר"

one

התלהבות גדולה נרשמת בקרב אוהדי בית"ר ירושלים לקראת משחק החוץ מול מכבי חיפה ביום שני הקרוב. היום (רביעי) אזלו 1,700 הכרטיסים שהוקצו לאוהדים הירושלמים וכעת במועדון דורשים כמות נוספת, אולם ספק גדול אם יקבלו כזו בשל הסגירה של יציע ג' בקרית אליעזר והעובדה כי רק עשרת אלפים צאוהדי מכבי חיפה יוכלו להיכנס לאיצטדיון.

לנדרי מולמו עשוי להחלים עד למשחק בחיפה ולפתוח בהרכב. במידה ולא יהיה כשיר, צפוי שי חדד להיות מוסט לעמדת המגן השמאלי. פרט לסינטאיהו סלליך שאינו יכול לשחק עקב הסכם המושאלים ועומר אצילי הפצוע צפויים לעמוד לרשות אלי כהן כל השחקנים. דור מלול שפצוע כבר קרוב לחודשיים צפוי לחזור רק בחודש הבא.

שחקן בית"ר ירושלים לאנדרי מולמו חוגג. יוסי ציפקיס
אם לא יהיה כשיר, שי חדד יפתח כמגן שמאלי. מולמו/יוסי ציפקיס

אלי כהן לא היה שבע רצון מאימון הקבוצה היום והעיר למספר שחקנים על התנהלותם, ביניהם טטה בנגורה ואופיר קריאף. כהן התאכזב מקצב האימון ונשמע אומר: "אני אעיף פה שחקנים החוצה. תתחילו להתעורר". שחקנים בקבוצה אמרו על כך: "לא צריך לעשות רעש, ככה צריך להיות עם שחקנים תוך כדי אימון, זה רק מעיר את כולם. אצל יובל נעים והשריף זה היה קורה כל אימון. אנחנו יודעים מי הממורמר שמנסה לעשות רעש בתקשורת ולהוציא דברים החוצה".

בשבוע הבא צפוי להגיע לארץ הקשר בן ה-18 מחוף השנהב הרמן לוקו למספר ימי התרשמות. במידה ולוקו ירשים, ייתכן כי ישולב זמנית בקבוצת הנוער או יושאל בינואר לקבוצה מהלאומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully