וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מונצ'ר צפוי לפנות למוסד לבוררות

5.11.2013 / 22:18

השיחות בין כץ למאמן הכושר לשעבר בנוגע לשכרו ולפיצויים שדרש לא צלחו והעניין יעבור לביהמ"ש. פרננדס בספק לאשדוד

one

למרות התקופה הטובה של הפועל חיפה בליגה, נראה שהמועדון שוב עומד בפני פרשה חדשה, כשהבעלים, יואב כץ ומאמן הכושר לשעבר של הקבוצה, אברי מונצ'ר לא הצליחו להגיע לסיכום על אופי סיום ההתקשרות. כזכור, מונצ'ר קיבל הודעה על סיום עבודתו לאחר שטס לארצות הברית ביחד עם קבוצת הכדורסל של מכבי חיפה שם הוא עובד במקביל. כץ לא אהב את הנסיעה של מאמן הכושר והחליף אותו במאמן הכושר ליאור קפלן, אלא שאז הודיע הבעלים שמבחינתו מונצ'ר התפטר וכעת הוא לא מוכן למלא במלואם את הדרישות של מונצ'ר מה שהוביל לפיצוץ בשיחות.

מאמן כושר הפועל חיפה, אברי מונצ'ר. אדריאן הרבשטיין
לא מוכן לוותר על מה שמגיע לו. מונצ'ר/אדריאן הרבשטיין

מאמן הכושר לשעבר דורש לקבל מהמועדון את מלוא שכרו עד סיום העונה, וגם תשלום פיצויים על שבע שנות עבודה במועדון. כעת צפוי מונצ'ר להגיש תביעה במוסד לבוררות כנגד המועדון, כשלפי גורמים בחיפה מונצ'ר כבר העביר את העניין לטיפול של עורך דין ובקרוב צפוי העניין לעבור למוסדות המשפטיים.

"היה ברור מהרגע הראשון שזה לא סוף הסיפור", אמר גורם במועדון. "ברגע שיואב החליט שאברי לא ממשיך היה ברור שהעניין ייסגר במוסדות המשפטיים". בצד המקצועי, ניראה ששלומי דורה ימשיך עם אותו הרכב שמצליח במחזורים האחרונים כשדריו פרננדס עדיין פצוע והוא בספק גדול למשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דריו פרננדס שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
עדיין בספק. פרננדס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully