וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: ליאור אסולין התנצל, ויחזור לאימונים

5.11.2013 / 15:22

השחקן התנצל בפני המועדון והמאמן על כך שנסע לפיליפינים ללא אישור. הבעלים ללוז: "שמח שהפרשה הזו הסתיימה"

האם הגיעה סוף סוף לסיומה פרשת ליאור אסולין ותוכנית הריאליטי? היום (שלישי) נערכה פגישה בין אנשי המועדון לחלוץ שהתנצל על העובדה שברח לקבוצה והמריא לפיליפינים מבלי לקבל אישור בכדי להשתתף בתוכנית הריאליטי. בפגישה נכחו הבעלים אבי ללוז, המאמן ניסן יחזקאל והיועץ המשפטי של המועדון עו"ד שי אליאס.

אסולין התנצל בפני הנוכחים והבהיר כי עשה טעות גדולה כשבחר לטוס, ומיד כשהבין שעשה טעות, הוא חזר בו ושב לארץ. "החלוץ התחייב והצהיר כי יפעל מעתה במקצועיות להצלחת הקבוצה ובמטרותיה ויפעל על פי הקוד האתי הקיים בקבוצה", נמסר בהודעת המועדון. בעקבות בקשת הסליחה, החליטו בפתח תקוה להחזיר את אסולין לאימונים כאשר הוא צפוי לספוג קנס כספי ועונש נוסף על כל עבירת משמעת עתידית.

סביטי ליפנייה מכבי נתניה מול ליאור אסולין הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
סוף הסאגה? ליאור אסולין בפעולה/קובי אליהו

הבעלים אבי ללוז התייחס לפרשה ואמר: "אני שמח שהפרשה הזו הסתיימה כפי שהסתיימה. המועדון גילה אחריות ומכובדות בטיפול בפרשה, שמר על האינטרס של המועדון והבהיר באופן חד משמעי שלא נעבור לסדר היום במקרים של הפרת משמעת מצד שחקן בקבוצה. אני מעריך ואוהב את ליאור אסולין כאדם וכשחקן ועד הפרשה האחרונה הוא התנהל באחריות ובמקצועיות. אני סמוך ובטוח שהחל מהיום נראה שחקן מחויב, שחקן שהבין שטעה ומאחר וליאור חזר מיד לארץ, ברור מאליו שניתן לו צ'אנס נוסף וזאת לטובת המועדון והאוהדים".

השתלשלות האירועים בפרשה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully