וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אינגלס מבין את המשחק, טוב שהוא איתנו"

5.11.2013 / 15:00

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מהאוסטרלי: "הוא נותן אפשרות לשחק עם 3 מובילי כדור, כמו הקבוצות הגדולות שהיו כאן בעבר"

לאחר שהשיגה אמש (שני) ניצחון על הפועל גליל עליון, ערכה היום בצהריים אימון מסכם לקראת הטיסה הערב לליטא. בקבוצה רוצים להמשיך את המומנטום ביורוליג כשיתמודדו ביום חמישי מול ריטאס וילנה.

המאמן דיוויד בלאט אמר באימון היום לקראת המשחק: "ריטאס היא קבוצה עם המון כלים, שלעיתים קרובות מציגה כדורסל נהדר, ולפעמים כדורסל פחות יציב, מה שמאפיין הרבה קבוצות בשלב הזה של העונה. מה שאני יכול להגיד עליהם זה שיש להם אופי, מאמן מצוין, מסורת וקהל ביתי מאוד שיכול לסכן כל קבוצה. השאלה איך היא תופיע מולנו".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. אדריאן הרבשטיין
איבד סבלנות. בלאט/אדריאן הרבשטיין

לשאלה מדוע בלאט מקניט את התקשורת בתגובותיו בימים האחרונים, השיב בלאט: "אתם לא כך כל בסדר. לא כולם, יש ויש. בישראל לא הייתי מקבל קבלת פנים כמו ברוסיה, אבל זה בסדר, אני לא מתלונן, מישהו שאל אותי אז אני עניתי. אבל אני לא רוצה לדבר על זה שטויות, אלא על ריטאס".

מיד לאחר מכן המאמן תיקן את דבריו: "בעצם אני חוזר בי, כי כשזכיתי באליפות אירופה והגעתי עם פילזן לתל אביב קיבלתי תשואות ותשבוחות מכל הכיוונים. אולי התקופה האחרונה השפיעה עליי".

בלאט החמיא לג'ו אינגלס, שמצטיין בימים האחרונים ונושא בנטל הובלת הכדור וניהול המשחק: "הוא שחקן כדורסל. אתה יכול להגיד שהוא בתפקיד זה או אחר, אבל הוא פשוט שחקן כדורסל, הוא מבין את המשחק ומשחק אותו בצורה נכונה וטובה. הוא תורם בהרבה אספקטים, הוא בעל ניסיון רב לאחר התקופה שלו בברצלונה וברמות הכי גבוהות. טוב שהוא איתנו".

ג'ו אינגלס שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
המאמן מרוצה. אינגלס/אדריאן הרבשטיין

בלאט המשיך להתייחס לאינגלס: "האם הוא כמו רכז שלישי? לאורך הקבוצות שהיו במכבי, לאורך כל השנים בקבוצות השונות, הצלחנו הכי הרבה כשהייתה לנו אפשרות לשחק עם שלושה מובילי כדור: לדוגמה צ'אק אידסון ג'רמי פארגו ודורון פרקינס, או טל בורשטיין, אריאל מקדולנד ואנתוני פארקר. או עם שאראס וכל הלהקה. תמיד אלו היו הקבוצות הכי מסוכנות. אנחנו עדיין לא משתווים לקבוצות האלו אבל מבחינת מתכונת, צורת המשחק והאפשרויות שישי למובילי כדור בכל תפקיד. זה יתרון. אינגלס משחק בכל המסגרות בגלל שהוא יכול לעמוד בזה וגם דווין לא יכול לשחק כרגע עם בליגה, בגלל הברך".

על לוח הזמנים הצפוף של מכבי הוסיף המאמן: "אנחנו צריכים להתמודד עם זה. נפלנו לסדרה של משחקי חוץ ונסיעות לא קלות אבל זה חלק מהייעוד שלנו והעסק שלנו להתמודד ולא לתרץ".

לגבי ההתאמות שערך מאז ההפסדים אמר בלאט: "שינינו כמה דברים קטנים. אני צופה ומאמין ששחקנים מסוימים שלא היו בכושר בגלל ההכנה הלקויה, ייכנסו לכושר ושהקבוצה תמצא את עצמה מבחינת הכימיה וההבנה. אנחנו עדיין לא שם, אבל לאט לאט מגבשים את כל החלקים והקבוצה והתוצאות יהיו בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully