וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספורטאי הסיני מספר 1 ישב מאחורי הסורגים

5.11.2013 / 13:24

השחיין סון יאנג, שזכה בארבע מדליות במשחקים האולימפיים בלונדון, נהג ללא רשיון ונענש. טען: "לא הכרתי את החוק"

הספורטאי מספר 1 בסין, השחיין סון יאנג, ישהה בשבוע הקרוב במעצר שמסעיר את כל המדינה. יאנג בן ה-21, שיאן העולם במשחה ה-1,500 חתירה, זכה בשתי מדליות זהב מתוך הארבע שלו במשחקים האולימפיים האחרונים בלונדון. ההישגים הגדולים שלו אפשרו לו ככל הנראה לרכוש רכב מסוג פורשה, אבל הבעיה היחידה הייתה שלסון יאנג מעולם לא היה רשיון נהיגה.

אחרי שהשחיין התנגש עם מכוניתו באוטובוס, גם השוטרים גילו שהוא נהג ללא רשיון נהיגה, ויאנג סיפק להגנתו טיעון מגוחך שאומר שבתור ספורטאי עסוק הוא מעולם לא התעמק יותר מדי בחוקי המדינה, ולכן לא ידע מה הוא צריך לעשות כדי לנהוג במכונית שלו.

בסופו של דבר יאנג נענש במעצר של שבוע ובקנס כספי כבד במונחים סיניים. מצד שני, לפי סוכנויות הידיעות בסין עושה רושם ששמו נפגע דווקא בשל הטיעון הטפשי שסיפק בעניין אי ההכרה של החוקים. חוץ מזה, בתקשורת הסינית נשמעו לא מעט טענות על כך שעונשים במקרה כמו של סון יאנג הם לא ממש שווים בין האנשים, ושמישהו לא מוכר היה מקבל עונש כבד בהרבה.

שון יאנג התייחס לתקרית האומללה שלו ואמר: "כספורטאי ודמות ציבורית אני אמור לשמש דוגמה, והייתי רחוק מלעשות את זה. אני ממש מתנצל, ואעשה את חשבון הנפש עם עצמי".


שחיה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • סון יאנג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully