וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: היו"ר רפי יצחק התפטר

5.11.2013 / 12:13

השחקנים החרימו את אימון הבוקר בשל העיכוב במשכורותיהם, היו"ר נשבר ועזב. דני לאופר הוא המועמד המוביל להחליפו

one

יו"ר הפועל ניר רמת השרון רפי יצחק הודיע היום (שלישי) למחזיק תיק הספורט בעירייה, טל עזגד, על התפטרותו מניהול המועדון על רקע מצבה הכלכלי הרעוע של הקבוצה והבטחות שלא קוימו מצד העירייה. כעת יחפשו בעירייה יו"ר חדש שינסה לנווט את נועלת הטבלה ולהציל אותה מירידה לליגה הלאומית. דני לאופר הוא המועמד המוביל לתפקיד.

יצחק היה מתוסכל כבר תקופה ארוכה מהמצב הכלכלי ברמת השרון והתבטא בפורומים שונים שאם היה יודע שזה המצב, כלל לא היה לוקח על עצמו את התפקיד. ברמת השרון טוענים שמה ששבר את יצחק הייתה החרמת אימון הבוקר של הקבוצה על ידי השחקנים, אשר המשכורות הובטחו להם כבר מספר שבועות. כמה מהם אמרו: "אין באמת תשובות ולא סתם רפי התפטר. מי שלקח אחריות שייתן את הפתרונות, אי אפשר לא לקבל משכורת מהחודש הראשון של השנה. חבל, עד שחזרנו לחיים והשגנו נקודה ראשונה". אגב השחקנים כבר פנו ליו"ר ארגון השחקנים אריה אלטר שיעזור להם לקבל את הכסף.

רפי יצחק, יו"ר עירוני רמת השרון. מגד גוזני
עוזב. רפי דהן/מגד גוזני

ברמת השרון אמרו: "הוא הבין שאין פתרונות למצב הכלכלי ולא יכול היה לספוג את זה יותר. הוא היה מנהל מחלקת מתקנים ואנרגיה בבזק עם תקציב של 50 מיליון עם 20 עובדים ולא היה חייב שקל ותמיד אמר שמבחינתו מוסר תשלומים והתנהלות תקינה זה המפתח להכל".

אחד ממקורביו הסביר את ההחלטה לפרוש: "זה השפיע על החיים שלו ועל המשפחה שלו. מהבוקר עד הלילה הוא ניסה למצוא פתרונות ויותר מכל הרגיש מושפל שהוא לא יכול לשלם משכורות ודברים בסיסיים. הוא בחיים שלו לא היה חייב שקל לאף אחד, בן אדם מסודר"

מדובר בזעזוע שלישי בהנהלת רמת השרון תוך שנה. זאת לאחר שמאיר יצחקי התפטר בזעם לקראת פתיחת עונת 2012/13 והוחלף על ידי סגן ראש העיר טל עזגד. האחרון עזב בעצמו באפריל ופינה את מקומו ליצחק. כידוע, הפועל ניר רמת השרון מדורגת במקום האחרון בליגת העל עם נקודה אחת משמונה משחקים וכבר הספיקה לפטר את המאמן רפי כהן ולהחליף אותו בחיים שאבו. בשבת תארח הקבוצה את הפועל עכו.

בעניין אחר: תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין את קפטן הקבוצה קובי מוסא, לאחר שזה בעט כדור מעבר לקהל אוהדי הפועל תל אביב במהלך החימום לפני המשחק בין הקבוצות בשבוע שעבר. החלטת התובע הגיעה בעקבות תלונה מצד הנהלת הפועל תל אביב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully