וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות עשויה להרחיק את אזגי לתקופה ארוכה

5.11.2013 / 9:16

מצאו כי נגד בעלי אשקלון עומד סעיף על תנאי עד החודש הבא, עקב התפרעות ותקרית עם טביב ואוסידון במשרדי הפועל ת"א

one

האם בעלי הפועל אשקלון, פרוספר אזגי, יורחק לשנה או לתקופה ארוכה אחרת מכל פעילות בכדורגל? על פי גורמים בהתאחדות, ייתכן שכן. אזגי יעמוד לדין ביום רביעי הקרוב בעקבות התנהגות בלתי הולמת לאחר המשחק מול מכבי נתניה, אלא שמעיון בתיק שלו עולה כי עומד נגדו עונש על תנאי לשנתיים שיסתיים רק בחודש הבא, לפיו יורחק לשנה מכל פעילות, כולל השעיה מתפקיד חבר הנהלה בהתאחדות, אם יעבור עבירה שמקורה בהתנהגות בלתי הולמת.

העונש ניתן לו במהלך חודש דצמבר 2011 בעקבות התפרעות משרדי הפועל תל אביב, שם התעמת עם הבעלים לשעבר אלי טביב ועם דורון אוסידון, ודרש מהם כרטיסים למשחק. בסיום התקרית הוזמנה ניידת שיטור למקום ואזגי הורחק לחצי שנה מכל פעילות. אגב, על פי רישומו בהתאחדות אזגי מחזיק כמעט בכל תפקיד אפשרי בקבוצה. בין היתר הוא משמש כבעל זכות חתימה, חבר הנהלה, איש קשר, מזכיר המועדון, מנהל כספים, קצין תקשורת, מנכ"ל ואחראי למכירת כרטיסים. "מצד אחד, בסעיף האישום ההוא נרשם כי מדובר בסעיף התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות, ומצד שני בית הדין יפעיל את חוש הצדק בגלל העבר הלא נקי שלו, בלשון המעטה", אמר גורם בהתאחדות אתמול.

בעלים הפועל אשקלון פרוספר אזגי. ניב אהרונסון
יעמוד לדין ביום רביעי הקרוב. פרוספר אזגי/ניב אהרונסון

כזכור, רק בחודש אוקטובר 2012 החליט בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל להרשיע את אזגי בעבירה של התבטאות גזענית, וזאת חודשיים אחרי שדייני ההתאחדות החליטו לזכות אותו בפרשת הקלטת שנחשפה בוואלה! ספורט. הערעור של תובע ההתאחדות עו"ד שלום אבן עזרא התקבל והפך את עונשו מהרחקה לחודשיים על תנאי להרחקה לחודשיים בפועל, ובנוסף הקנס שהוטל עליו הוכפל ל-20 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully