וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: לא ראו את זה מגיע

5.11.2013 / 7:51

ארון רוג'רס הופל כבר בפתיחה, נפצע בכתף ונטש, שיקגו ניצלה את זה וניצחה בלמבו את גרין ביי 20:27. פרשת גזענות חמורה נחשפת במיאמי, ריצ'י אינקוגניטו במוקד

גרין ביי פאקרס (3:5) יכלה לחיות עם הפסד ביתי לשיקגו ברס, שהגיע לבסוף - 27:20. אובדן של ארון רוג'רס, לעומת זאת, הוא סיפור שונה לחלוטין. רוג'רס נפצע בכתפו כבר בדרייב הראשון של המשחק, פינה את מקומו לסנקה וואלאס ולא שב לשחק. הוא ניסה תחילה לזרוק, לא הצליח ואז קיבל טיפול בחדר ההלבשה.

שיי מקללין, אייזיאה פריי שחקני שיקגו ברס מפילים את ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס. Jeffrey Phelps, AP
הרגע הגורלי. רוג'רס מופל על ידי שיקגו/AP, Jeffrey Phelps

הברס עצמם חסרו את ג'יי קאטלר הפצוע ועלו עם ג'וש מק'קאון, שהיה יעיל והוביל אותם לניצחון עם 272 יארד ושני טאצ'דאונים. ברנדון מרשל רשם 107 יארד וטאצ'דאון, אלשון ג'פרי הוסיף 60 ותפיסה באנדזון משלו ומאט פורטה רשם 125 יארד וטאצ'דאון על הקרקע.

בגרין ביי, רוג'רס הספיק להשלים מסירה אחת מתוך שתיים בטרם נטש. אדי לייסי לקח פיקוד על הקרקע וסיים עם 150 יארד וטאצ'דאון, יותר מההספק של וואלאס - 114 יארד ואיבוד אווירי.

בנושא אחר, סערה נחשפה ביממה החולפת במיאמי דולפינס. ג'ונתן מרטין, התאקל של הקבוצה, חשף מסרים גזעניים שהתקבלו בעל פה ובהודעות SMS מריצ'י אינקוגניטו, הגארד של הקבוצה. מיאמי החליטה להשעות את אינקוגניטו וכנראה גם תנפה אותו בעקבות הדברים הקשים שאמר, ולא במקרים בודדים.

מרטין היה מבודד חברתית ולאחרונה נטל ימי חופש בגלל ההתעללות שעבר, לכאורה, מאינקוגניטו, שנחשב לאחד ממנהיגי הקבוצה. לאינקוגניטו שורה ארוכה של בעיות משמעת וב-NFL לא באמת יצטערו אם יעזוב. "הוא לא יחסר לאף אחד אם יבעטו אותו מהליגה", אמר בארט סקוט, ששיחק נגד אינקוגניטו כשהיה בג'טס, "תאמינו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully