וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בראד אוסמוס יתמנה למנג'ר דטרויט

3.11.2013 / 9:52

שחקן העבר, שהדריך את נבחרת ישראל במוקדמות אליפות העולם לפני כשנה, זכה בתפקיד היוקרתי והראשון שלו ב-MLB

יש כבוד. קצת יותר משנה אחרי שהוביל את נבחרת ישראל במוקדמות אליפות העולם בבייסבול, זכה הלילה (בין שבת לראשון) המאמן בראד אוסמוס למינוי יוקרתי והוא יחליף החל מהעונה הבאה את ג'ים לילנד כמנג'ר דטרויט טייגרס, כך מדווחים מספר כלי תקשורת בכירים בארצות הברית.

אוסמוס בן ה-44 צפוי להגיע לעיר המכוניות בהמשך היום על מנת לסגור סופית את העסקה והוא יטול את המושכות על הקבוצה שנעצרה העונה רק ב-ALCS על ידי האלופה שבדרך, בוסטון.

לאחר שנים ארוכות בהן שיחק ב-MLB ואף הופיע במדי דטרויט ב-1996 ושוב ב-1999 ו-2000, אוסמוס התמנה לעוזר מיוחד בהנהלת סן דייגו פאדרס ב-2010. כאמור, בסתיו שעבר הוא הוביל את נבחרת ישראל וזו תהיה המשרה הראשונה שלו כמנג'ר בליגה של הגדולים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנבחרת ישראל לעיר המכוניות. אוסמוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בראד היה לא רק מנהל מצוין אלא גם אישיות", אומר פיטר קורץ נשיא איגוד הבייסבול הישראלי, "הוא היה לנו לעזרה גדולה בהקמת נבחרת ישראל לטורניר, והוא הצליח לגייס את מיטב השחקנים היהודיים בעולם. הוא גם עזר במאמצי גיוס הכספים להקמת אצטדיון הבייסבול הראשון בישראל שיוקם ברעננה, הוא נפגש עם שחקנים צעירים בישראל ועזר לכל מי שיכול היה לעזור לו. הוא יהיה מנהל מקצועי מצוין בליגת הבייסבול הטובה בעולם וקבוצת דטרויט טייגרס היא ברת מזל שיהיה לה מנהל כמו בראד. אנחנו מצפים לראות את בראד במדי הטייגרס, ומקווים שהוא ימשיך לתמוך בבייסבול הישראלי בכל תפקיד אשר הוא יהיה בעתיד".

חיים קץ, שהיה נשיא האיגוד בתקופת הטורניר בפלורידה, אמר: "כשהראינו את הרשימות שלנו ליועצים בארה"ב, כל מי שראה שם את השם של אוסמוס אמר לנו שאנחנו צריכים אותו בקבוצה. אם לא כמאמן ראשי אז בכל תפקיד אחר שיסכים – זה אדם שאסור לוותר על שירותיו. עם הזמן נוכחנו כמה הם צדקו: בראד הוא מקצוען ברמה הגבוהה ביותר, עם הבנה נדירה של המשחק ושל האנשים שמשחקים אותו. הוא נשאר תמיד ממוקד בתהליך ולא מתפתה לדבוק בתוצאות, וזה מה שהופך אותו להיות מועמד אידיאלי לאמן קבוצה ב-MLB".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully