וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "מכבי תל אביב היא ברצלונה של ליגת העל"

3.11.2013 / 10:20

כוכב הפועל באר שבע נותן כבוד ליריבה, אבל מבהיר: "השאיפה שלנו היא לצמרת". אלישע: "אין סיבה שלא נבוא לנצח בבית"

צילום: קובי אליהו ושי מכלוף עריכה: גדי וינסטוק

בשנה שעברה מכבי תל אביב הגיעה לבאר שבע במחזור החמישי עם מאזן מושלם וחטפה 3:1 מהפועל המקומית. מחר (שני), הצהובים שוב יגיעו לבירת הנגב, הפעם ללא מאזן מושלם אומנם, אבל מהמקום הראשון בטבלה ועם יתרון של חמש נקודות על פני באר שבע. הקבוצה של אלישע לוי תנסה שוב לעצור את הקטר הצהוב ולהשיג ניצחון ראשון אחרי שלושה מחזורים בהם לא השכילה לעשות זאת. במועדון מעריכים כי האצטדיון יהיה מלא במשחק.

אלישע לוי ערך בסוף השבוע מספר שינויים בהרכב אותו תרגל, אבל רובו כבר די ברור. וויליאם סוארס ובויאן מרקוביץ' יחזרו למרכז ההגנה על חשבון בן ביטון וגל אראל, שיוסט חזרה לקישור. הבלם טומיסלאב פאיוביץ' תורגל השבוע לפרקים בהרכב הראשון, אבל העובדה שלא שיחק במחזורים האחרונים בגלל פציעה גרמה ללוי לנסות ולהחזיר אותו בהדרגה. מאור בוזגלו צפוי לחזור להרכב לאחר שסופסל בשבוע שעבר, אבל עשה את השינוי וכבש כמחליף. גם סיראז' נאסר צפוי לפתוח. בהתקפה תרגל המאמן את דובב גבאי ואליניב ברדה. גליינור פלט תורגל לפרקים, אבל לא נראה שיפתח בהרכב. לוי תרגל במהלך השבוע גם מערך של שלושה קשרים אחוריים ומלבד אראל ולוטם זינו תורגל גם בן אלגרבלי, אך האפשרות הזאת נראית פחות מועדפת על המאמן כרגע. תומר סוויסה ימשיך לשבת על הספסל.

שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה מודה לאוהדים. קובי אליהו
מוכנים לקרב הגדול. ברדה/קובי אליהו

במסיבת העיתונאים שנערכה היום אמר המאמן אלישע לוי: "נכון לעכשיו, אין ספק שמכבי תל אביב נמצאת בכושר הטוב ביותר. הם עושים קמפיין רציני באירופה ודברים יפים בליגה שלנו. יש לנו הערכה למאמן ולקבוצה הזו, אבל אני חושב שפתחנו טוב את השנה, למרות שלושת המשחקים האחרונים. אנחנו באים הביתה לווסרמיל ואין סיבה בעולם שלא נחשוב שאנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה".

לוי הוסיף: "מכבי יותר טובה, אבל כל משחק מתפתח בצורה שונה ואני מאמין שנבוא מוכנים ונעשה כל מה שנדרש כדי לקחת נקודות. הכול צפוף בליגה ואי אפשר לבוא בגישה שאנחנו יכולים לוותר על נקודות. כל משחק הוא שונה, בטח מהמשחק מול מכבי בשנה שעברה. כדי להתבסס בצמרת, צריך לעשות מאמץ ולקחת נקודות מהמשחק הזה. אם נדע לנצח משחק מהסוג הזה, נהיה חזק מאוד למעלה בהמשך. אני מקווה שנדע להתנהג מקצועית מהרגע הראשון, אי אפשר לנצח את מכבי תל אביב בלי להטריד אותם בהתקפה".

אליניב ברדה אמר: "גם מול מכבי חיפה בקרית אליעזר שיחקנו את הכדורגל שלנו והוצאנו תוצאה טובה, שיכולה הייתה להיות טובה יותר. מכבי תל אביב, לפי קצב צבירת הנקודות שלה, היא כמו ברצלונה של הליגה הישראלית. אנחנו שמחים שהבאנו את עצמנו בשלב הזה למשחק צמרת לכל דבר. האווירה בעיר מיוחדת, יש ציפייה גדולה והמגרש הולך להיות מלא. נקווה לעשות תוצאה טובה.

לקראת המשחק הוסיף החלוץ: "נעשה את כל מה שאלישע אומר, נמלא הוראות טקטיות ונקווה שזה יעבוד. אנחנו לא מסתכלים על אף קבוצה ורוצים לחזור למסלול של ניצחונות אחרי מה שקרה לנו בבית מול קרית שמונה. הפערים בליגה מצטמצמים והשאיפה שלנו היא לצמרת".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully