וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "תיקו מול רמת השרון? יצאנו פראיירים"

3.11.2013 / 8:16

בבני סכנין מאוכזבים מאיבוד נקודות מול האחרונה בטבלה: "אנו עדיין בצמרת, נצטרך לשמור על זה". חלוץ זר עשוי להגיע בינואר

one

בבני סכנין יצאו מודאגים מהמשחק אתמול (שבת) מול הפועל רמת השרון (1:1). למרות שסכנין הייתה עדיפה, ולמרות שלא מדובר בהפסד, במועדון חוששים שהתבוסה מול מכבי תל אביב הכניסה את הקבוצה למצב רוח ירוד, ממנה יצטרכו השחקנים לצאת במהרה.

בחדר ההלבשה ניתן היה לראות את האכזבה על פניהם של השחקנים. המאמן מרקו בלבול העניק לשחקנים יום חופשי, ומתכוון לעודד אותם באימון ביום שני ולהבהיר להם שמבחינתו אין מדובר באסון, ושעכשיו הם צריכים לחזור ליכולת הטובה ולמסלול הניצחונות.

מרקו בלבול, מאמן בני סכנין. ניב אהרונסון
לא אסון. בלבול/ניב אהרונסון

"נכון שעשינו תיקו מול רמת השרון, שרק הפסידה עד עכשיו, אבל צריך לזכור שאנחנו עדיין רק עם הפסד אחד העונה, למכבי תל אביב", אמר גורם בהנהלת המועדון, "לא קרה שום אסון, זה תיקו מאכזב, אבל אנחנו עדיין בצמרת ונצטרך לשמור על זה".

השחקנים, שנראו מאוכזבים מאוד, נשמעו פחות מעודדים. "יצאנו פראיירים", קבע אחד מהבכירים שבהם, "לעשות תיקו מול רמת השרון זה מאכזב מאוד. עכשיו אנחנו צריכים לשים את זה מאחורינו ומהר מאוד לצאת לדרך חדשה". מי שזכה למחמאות היה מוחמד כליבאת, שעלה חולה למשחק וכבש את שער השוויון.

בינתיים בסכנין יחלו בשבועות הקרובים לחפש אחר חלוץ זר שיצטרף לקבוצה בינואר. לסכנין יש אפשרות לצרף עוד שחקן אחד למצבת הזרים, כשבהנהלת המועדון יחפשו חלוץ זר מוביל, זאת לאור האכזבה המסוימת שקיימת מהחלוץ הסרבי מרקו מרקובסקי.

למועדון ישנה אפשרות לחתוך את מרקובסקי בחודש ינואר אך עדיין לא התקבלה החלטה בנושא. בסכנין מעריכים שמרקובסקי הוא שחקן טוב שצריך עוד זמן התאקלמות אך אם לא ירשים עד אמצע חודש דצמבר - בקבוצה ישקלו לממש את הסעיף ולחתוך את השחקן בחלון ההעברות בחודש ינואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully