וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "יש בקבוצה אווירה שלא הייתה פה שנים"

3.11.2013 / 8:06

במועדון מהכרמל נמצאים באופוריה אחרי הניצחון על קרית שמונה. מהראן לאלה שוב לא קיבל דקות ועשוי לעזוב בינואר

בהפועל חיפה נמצאים בחלום לאחר שהקבוצה העפילה אמש (שבת) למקום השני והיא עם רצף של שלושה ניצחונות אחרי ה-0:2 המרשים על עירוני קרית שמונה. בקבוצה חגגו בחדר ההלבשה לאחר הניצחון על קרית שמונה, כשהכובים הבולטים של החגיגות היו השוער קאלה דרשלר והקפטן יוסי דורה. מי שניסו להרגיע את העניינים היו הבעלים יואב כץ והמאמן שלומי דורה שמעוניינים להוריד את האופוריה במועדון וליצור המשכיות גם במשחקים הקרובים.

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה חוגג עם שחקניו. אדריאן הרבשטיין
נמצאים בחלום. שחקני הפועל חיפה חוגגים עם שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

בחיפה יודעים שניצחון על מ.ס אשדוד במחזור הקרוב יבסס אותם כקבוצת צמרת וירחיקם כמעט בודאות מהמאבק האפשרי על הישרדות כפי שהיה בשנים האחרונות. "אנחנו בתקופה מדהימה, יש כאן אווירה שלא הייתה הרבה שנים", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אסור לנו להירדם, המשחק נגד אשדוד הוא קריטי והוא עוד מבחן בגרות עבורנו".

למרות השמחה הגדולה והאווירה המצויינת שיש במועדון, ישנם כמה שחקנים שמאוכזבים מהעובדה שאינם משחקים ובראשם מהראן לאלה שעשוי לעזוב בינואר ואתמול שוב לא קיבל דקות משחק כלל. גם הסרבי נבוישה מרינקוביץ והמגן עומרי קנדה לא קיבלו דקות משחק אך שחקנים בקבוצה המחוברים לשניים אמרו שלמרות שלא שיחקו הם מצויים במצב רוח מרומם ובטוחים שעוד יחזרו להרכב ובגדול. "אלו שבחוץ יצטרכו להתמודד עם הבעיה", התייחס המאמן שלומי דורה לעובדה ששחקנים בכירים רבים מוצאים עצמם מחוץ להרכב לאור היכולת הטובה של הצעירים דוגמת רועי שוקרני ולירן סרדל, "אותי מעניינת רק הטובה של הפועל חיפה וזה לא משנה לי אם יש שחקנים שאני הבאתי או לא. כל מאמן אוהב צרות כאלה".

שחקני הפועל חיפה חוגגים ניצחון. אדריאן הרבשטיין
ותודה לקהל. שחקני הפועל חיפה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully