וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "אף אחד לא ספר אותנו, צריך להישאר צנועים"

2.11.2013 / 21:11

בהפועל חיפה חגגו את ה-0:2 על קרית שמונה. אבידור: "יותר קל להגיע למקום השני מאשר לשמור עליו". בכר: "לא קרה כלום"

one

בהפועל חיפה חגגו דקות ארוכות על המגרש אחרי הניצחון 0:2 על עירוני קרית שמונה הערב (שבת) - הניצחון השלישי ברציפות שלהם. גם יואב כץ חגג עם קבוצתו, ומאז שהגיע לארץ, ראה שלושה נצחונות משלושה משחקים.

כוכב הערב היה ללא ספק כובש הצמד יובל אבידור, שאמר בסיום: "אני מאמין שאנחנו במקום השני כי אנחנו עושים את הדברים כמו שצריך. המטרות שלנו הם להסתכל למשחק הבא. להגיע למקום השני זה יותר קל מאשר לשמור עליו. שלומי והצוות נתנו לי הרבה בטחון אבל בדרך כלל לוקח לי זמן להיכנס לעונה וכל השחקנים עזרו ורצו שאבקיע. יש לנו סגל חזק".

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה חוגג עם שחקניו. אדריאן הרבשטיין
במקום השני, הייתם מאמינים? שחקני הפועל חיפה חוגגים עם שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

גם שלומי דורה היה מרוצה מאוד ואמר: "זו הרגשה טובה אבל אני שומר על איפוק וצניעות כי זה מה שהביא לנו את הנצחונות. אף אחד לא ספר אותנו אבל יש לנו סגל טוב". על העובדה שקרית שמונה שלטה בכדור אמר דורה: "אנחנו מסתכלים על לוח התוצאות ולא על החזקת כדור. שיחקנו לפי התוכנית שלנו, אני מקווה שעכשיו השחקנים יאמיניו שהם יכולים להוציא הרבה".

בצד המפסיד מצב הרוח היה הפוך, כאשר גם הבעלים איזי שרצקי נראה מאוכזב מאוד בסיום. מאמן קרית שמונה ברק בכר אמר: "התחלנו טוב והיו לנו מצבים להבקיע אבל לא ניצלנו אותם. במחצית השנייה הפועל חיפה תפסה אותנו לא מוכנים ואחר כך כבר לא היינו טובים. אנחנו מסתכלים למשחק הבא מול רעננה שיהיה קשה מאוד, הם במומנטום טוב. יש לנו מועדון חזק וטוב ולא קרה כלום".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יובל אבידור הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"כל השחקנים עזרו ורצו שאבקיע". יובל אבידור/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully