וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: הרבלס והפיונירס בלטו בטורניר קדם העונה

1.11.2013 / 21:49

חגיגת פוטבול נערכה ברמת השרון, שם נפגשו עשר קבוצות מהליגה לסדרת משחקים מהירים ביניהן. ירושלים קינגס הפתיעה

טורניר ייחודי וראשון מסוגו נערך היום (שישי) ברמת השרון, במסגרת ההכנות לעונה החדשה של ליגת הפוטבול הישראלית. בטורניר השתתפו עשר מקבוצות הליגה ומאות שחקנים, כאשר כל קבוצה זכתה לקיים בין שלושה לארבעה משחקים, בני עשר דקות כל אחד.

החגיגה על כר הדשא הייתה מלאה בצבעים ומי שסיימו אותה עם מאזן נקי מהפסדים היו שתי קבוצות, יהודה רבלס, שניצחה את כל ארבעת משחקיה ותל אביב פיונירס, שעשתה 0:3. שתי קבוצות נוספות שבלטו לטובה היו רמת השרון האמרס וירושלים קינגס המפתיעה, שסיימו את היום במאזן 1:3 כל אחת.

פוטבול ישראלי. מגד גוזני
פוטבול ישראלי/מגד גוזני
פוטבול ישראלי. מגד גוזני
פוטבול ישראלי/מגד גוזני

אחד השחקנים שבלטו על כר הדשא היה דן ווינרטוב, התופס של הרבלס, שסיפק ביצוע אחד מרשים במיוחד. ווינטרוב סיפר: "שיחקתי בקולג' באוהיו מהדיוויז'ן השלישי. הליגה כאן ממש מהנה, שמעתי שהיא משתפרת משנה לשנה ואני שמח להיות חלק. אף פעם לא חוויתי טורניר כזה בארצות הברית ונחמד להגיע לכאן ולפגוש את כל הקבוצות. זו קהילה טובה. יש כאן לא מעט כישרון, לא ציפיתי לזה. הרמה כאן לא רחוקה מהקולג'ים הקטנים בארצות הברית".

דמות מעניינת נוספת הוא הקוורטרבק של רמת השרון, אלברטו גונזאלס, מקסיקני שנמצא בארץ לצורך התמחות ברפואה. גונזאלס אמר: "שיחקתי פוטובול בפקולטה לרפואה במקסיקו. אני חושב שהרמה של הליגה כאן די דומה לרמה בה שיחקתי שם. האירוע הזה נהדר".

משחקי קדם העונה ייצאו לדרך באופן רשמי בעוד כשבועיים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully