וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - רמת השרון: "הפכנו לבדיחה של הליגה"

לקראת סכנין (ש', 18:00), שחקני רמת השרון מודעים למצב: "עם קצת מזל נוציא נקודה". מרקובסקי צפוי לפתוח אצל בלבול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 4. 1:3 לבני סכנין בניצחונות, אין תיקו.

* מפגשים בדוחא: שניים, 1:1 בניצחונות.

* הניצחון היחיד של רמת השרון על סכנין היה ה-0:4 בדוחא בעונה שעברה.

* מאז: רמה"ש עם 13.8 אחוזי הצלחה לעומת 46.67 של סכנין.

* רמה"ש עם ארבעה הפסדים רצופים ללא כיבוש שער. היא רחוקה רק שלושה משחקים מהשוואת השיא השלילי בתולדות הליגה הראשונה – עליו היא חתמה בעצמה בעונה שעברה.

* סכנין ללא הפסד בית בשמונת החודשים האחרונים, מאז שחטפה 3:0 ממכבי תל אביב ב-2.3.13.

לאתר דריבליסט

- חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
לא תרגל הרכב. שאבו/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בני סכנין:

מאמן בני סכנין, מרקו בלבול, מתלבט האם להרכיב את מרקו מרקובסקי על חשבונו של סאני הספרדי כשבאסם גנאים הוותיק צפוי לחזור להרכב על חשבונו של רביד גזל המורחק.

בסכנין מייחסים חשיבות גדולה למשחק ובלבול ביקש משחקניו שלא לזלזל. ?נכון שרמת השרון במקום האחרון, אבל גם רצף ההפסדים שלה צריך להיפסק מתישהו ואנחנו צריכים לדאוג שזה לא יהיה על חשבוננו?, אמר שחקן בסכנין, ?אנחנו צריכים לשים את ההפסד למכבי תל אביב מאחורינו ולחזור ליכולת הטובה?.

הפועל ניר רמת השרון:

הקבוצה מגיעה מחר לסכנין כאשר עדיין ישנה אמונה שאפשר לעצור את מפולת שבעת ההפסדים הרצופים מפתיחת העונה. "אפילו אם לא נהיה טובים ועם קצת מזל נוציא נקודה, זה יכול לשנות את המומנטום לטובתנו", אמרו בקבוצה. "הפכנו לבדיחה של הליגה, כולם כבר מחכים להיפטר מאיתנו, וזה נותן לאנשים פה דרייב להוכיח אחרת. ברור שאנחנו בדרך לירידה, אבל זה כדורגל, ואולי בסוף נצחק על כולם".

באימון המסכם נמנע המאמן חיים שאבו מלתרגל הרכב ונראה כי הוא עדיין מתלבט אם לנסות לשחק על נקודה בלבד או לנסות ולהפתיע בסכנין. מי שלא ישחק יהיה אפרים טאקה שהורחק נגד הפועל תל אביב. בהנהלת המועדון הבטיחו כי בשבועיים הקרובים יועברו חלקים עיקריים ממשכורות השחקנים הדחויות, על מנת למנוע מרמור בקרב השחקנים ולנסות לייצב את האווירה לקראת המשך המאבקים בתחתית. איברהים קארגבו, שנבחן בבית"ר ירושלים, הוצע למועדון ועשוי להגיע להתרשמות.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
איתמר ניצן שוער הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
הרבה תלוי בו. ניצן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בני סכנין: כריסטיאן הידאלגו

הספרדי ניחן ביכולת טכנית גבוהה ומול רמת השרון הוא יצטרך להפגין זאת כדי שסכנין תבקיע שער מהיר ותפתח את המשחק. .אם הידאלגו יציג במשחק את היכולת שהוא מציג באימונים, סכנין תחזור למסלול הניצחונות.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן

רמת השרון הפכה לבשר תותחים של הליגה והיריבות לא מפסיקים להגיע למצבים. ללא יום טוב של השוער איתמר ניצן, הקבוצה של חיים שאבו תחפש את הנקודה הראשונה במקום אחר.

כריסטיאן הידאלגו שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
סכנין צריכה אותו במיטבו. הידאלגו/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, אברהם פאס, עלא אבו סלאח, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, באסם גנאים, כריסטיאן הידאלגו, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, מרקו מרקובסקי(סאני).

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, ידרנקו בוגיצ'ביץ', עשהאל בן שבת, מנחם סאן (מאיר גבאי), חסן אבו זייד, תום מנשרוב, גל בראל, יוסי שבחון, בן רייכרט, אמיר האדזיץ'.


בני סכנין בוואלה! ספורט

רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully