וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה-מכבי חיפה: פלאח עשוי לפתוח

1.11.2013 / 13:29

קורצקי בונה על מתפרצות (ש', 17:00, ספ' 1). הבלם יחזור לאחר 10 חודשים? ניסיון לגשר בין המועדון לבין אייל גולסה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 2.

* ניצחונות למכבי חיפה: 2 - 0:3 ו-1:3.

* כובש השער היחיד לרעננה: תמיר פור.

* אם מכבי חיפה תנצח, היא תחגוג 800 ניצחונות.

* אם מכבי חיפה תבקיע, סך שערי הזכות שלה מקום המדינה יעמוד על 2,700.

* למכבי חיפה יש 50 אחוזי הצלחה בחוץ כשלירן ליאני שופט.

* מאז עונת 2007/08 לא קרה שמכבי חיפה לא קיבלה פנדל בשבעת המחזורים הראשונים. באותה עונה, אגב, היא קיבלה פנדל לראשונה בדקה ה-40 של המחזור ה-8, והחמיצה (את הפנדל הבא היא כבר כבשה – אבל רק במחזור ה-12).

לאתר דריבליסט

מנחם קורצקי מאמן הפועל ניר רמת השרון. קובי אליהו
מנחם קורצקי מאמן הפועל ניר רמת השרון/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל רעננה:

אמנם הפועל רעננה יודעת שעל מכבי חיפה עוברת תקופה קשה, אך היא יודעת שלנצח את חיפה זו משימה לא ממש פשוטה. "נכון שמכבי חיפה לא בתקופה טובה", אמר המאמן מנחם קורצקי לשחקניו באסיפה לקראת המשחק. "אבל זו קבוצה מצוינת ויש להם שחקנים טובים בכל עמדה ואם אנחנו רוצים לנצח אנחנו חייבים להבין את זה ולשחק עם מלוא המחויבות. שלא תחשבו אחרת, צפוי לנו משחק מאוד קשה". קורצקי רוצה לראות את רעננה יוצאת למתפרצות מהירות ומנצלת את זה שחיפה שולחת הרבה שחקנים להתקפה.

המשמעות - קורצקי לא מתכנן שינויים במערך וגם מחר רעננה תעלה במערך נסוג ותנסה להפתיע את הירוקים בהתקפות מהירות. בנוסף, המאמן מתכנן לפחות שינוי אחד בהגנה, כשגיא ליפקה יירד לספסל ואילו יוגב לרמן ישוב להרכב על חשבונו ואילו בהתקפה אנתוני נווקאמה ישוב מהרחקה על חשבון שניר שוקור.

סוגיית מטיאס מרתין עדיין לא נפתרה ונראה כי מאמצי רעננה לשחרר את החלוץ מקבצתו לשעבר עדיין לא הניבו פרי והחלוץ גם השבוע לא נרשם בהתאחדות לכדורגל, ולא יהיה בסגל הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי חיפה, אייל גולסה. ברני ארדוב
ניסיון נוסף לפשרה. גולסה/ברני ארדוב

מכבי חיפה:

במכבי חיפה עסקו במהלך השבוע בסוגיית אייל גולסה, אבל לקראת המשחק מול רעננה עושה רושם שהנושא הזה הופך לפחות מרכזי בקבוצה. אריק בנאדו יודע שהפסד נוסף יכניס את הקבוצה שלו למשבר שספק אם תוכל לצאת ממנו, ובמועדון מצפים לניצחון במגרש בנתניה שיוציא את הקבוצה לדרך חדשה. ובכל זאת, גולסה שהתאמן כרגיל לא יהיה כנראה בסגל ובמועדון הסבירו כי: "לא הגיוני שנטפח שחקן שלא רוצה להיות כאן".

בחיפה לא אהבו את הדברים שהשמיע גולסה לחבריו ("לא אחתום בתנאים שלהם") ובמועדון היה מי שהשווה את שכרם של ליאור רפאלוב ודקל קינן לפני מספר שנים לשכר שהוצע לגולסה. למרות האירועים האחרונים, הבוקר התברר כי נעשה ניסיון נוסף לגשר בין הצדדים. בשבוע הבא צפוי סוכן השחקנים דדה חדד לשוחח עם השחקן. במידה וזה יתרצה, ייתכן שתוגש הצעה משופרת למכבי חיפה ואז שחר יצטרך לקחת החלטה האם להסכים להצעה, או לסרב לה.

בנאדו לא תרגל הרכב, אבל עושה רושם שאייל משומר שלא נכלל בסגל במשחק האחרון יחזור ל-11 שלו על חשבון אלעד גבאי. גם טאלב טואטחה אמור לפתוח בהרכב ובהיעדרו של אדין צוצאליץ', שאמור להוריד את התפרים היום, סארי פלאח נמצא בתמונת ההרכב על חשבון אנדריי פיליאבסקי והוא עשוי לפתוח לצד דקל קינן. פלאח לא שיחק מאז ה-26 בינואר, אז נפצע במדי בני יהודה. גם שמואל שיימן מחוץ לסגל. עידן ורד יחזור גם הוא לסגל, כמו רן אבוקרט ושובל גוזלן. דינו אנדלובו נכלל בסגל והוא עשוי לפתוח בהרכב יחד עם אלון תורג'מן. המשמעות: רובן ראיוס יחזור למרכז השדה ולא יפתח בכנף.

שחקן מכבי חיפה, עידן ורד. אדריאן הרבשטיין
חוזר לסגל. עידן ורד/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל רעננה: תמיר כהן

עבור הקשר מחר זה יותר מעוד משחק. מלבד העובדה שכהן הוא השחקן אולי הכי חשוב ברעננה והוא זה שאמור להחזיק את מרכז המגרש ולנסות לסכן את השער של הירוקים מרחוק, מחר הוא גם ינסה להראות למכבי חיפה שהיא טעתה לגביו והוא שחקן ששייך למועדון גדול ויכול לעשות ההבדל במרכז השדה החיפאי.

מכבי חיפה: רובן ראיוס

האיש בעל הנגיעה הרכה נמצא בירידה במחזורים האחרונים, אבל יכול להיות שאי אפשר להאשים אותו: היכולת הקבוצתית מתחת לכל ביקורת, המאמן מעביר אותו לפרקים לכנף והיריבים מביאים שמירה כפולה. אבל מצד שני, תזכירו לנו איזה שחקן זר בשנים האחרונות ביצע בעיטות חופשיות טוב ממנו? למי מהם הייתה יכולת מסירה כזאת? למי הייתה יכולת לשחרר כדור בנגיעה? כמה מהם שיחקו עם חלוצים שעושים אותם קטנים כי הם לא באמת יודעים לתת גול? עכשיו תחשבו שוב על המסקנות שלכם.

רובן ראיוס, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יכול להיות שלא כדאי להאשים אותו? ראיוס/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

הפועל רעננה: גל ניר, יוגב לרמן, לואי טהא, יניב לביא, עמנואל אמבולה, בן בנימין, תמיר כהן, אסי בלדוט, בן מלכה, אאודיס, ממאדו צ'אם.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב; אייל משומר, דקל קינן, סארי פלאח, טאלב טואטחה; אביחי ידין, רובן ראיוס, יניב קטן, חן עזרא; אלון תורג'מן, דינו אנדלובו.

הפועל רעננה בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully