וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - קרית שמונה: "יהיה קשה יותר מבדרבי"

1.11.2013 / 12:10

האדומים רוצים להמשיך במומנטום גם מול הקבוצה של ברק בכר (ש', 18:00). בקרית שמונה: מימוני בספק, מתן אוחיון בכוננות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 6.

* קרית שמונה מובילה 1:3, עוד שני משחקים הסתיימו בתיקו.

* הפועל חיפה מעולם לא ניצחה את קרית שמונה בבית (תיקו ושני הפסדים).

* ועדיין, לקרית שמונה אחוז הצלחה נמוך יחסית בקרית אליעזר: 35.8 בלבד.

* קרית שמונה לא ניצחה ב-4 משחקי החוץ בהם שפט אותה איתן שמואלביץ'.

* שלומי דורה אימן 6 פעמים בקריירה שלו נגד קרית שמונה, אבל ניצח רק פעם אחת (0:5 עם סכנין, בעונת האליפות של קרית שמונה).

לאתר דריבליסט

מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה. אדריאן הרבשטיין
ניצח רק פעם את את קרית שמונה. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל חיפה

אווירה מצויינת נרשמה השבוע בהפועל חיפה, לאחר הניצחון בדרבי וההעפלה למקום השלישי. עם זאת, במשך כל השבוע ניסה המאמן שלומי דורה להוריד את השחקנים לקרקע ובאסיפה אמר להם: "שלא תטעו, קרית שמונה זה משחק קשה מאוד וחשוב מאוד, ניצחון בו יכול לקדם לנו מאוד את העונה כולה". גם השחקנים מודעים לחשיבות המשחק ואחד הבכירים שבהם אמר לוואלה! ספורט: "קרית שמונה יהיה יותר קשה ממכבי חיפה. זה משחק שאסור להם להפסיד והם יבואו נחושים מאוד".

דורה מתכוון להמשיך עם אותו הרכב שפתח בדרבי, כך שרועי שוקרני שהיה מהמצטיינים במגרש וסוחט מחמאות מכל עבר ולירן סרדל יקבלו קרדיט בהרכב. יוסי דורה יחזור להרכב על חשבונו של דריו פרננדס שסובל ממתיחה בשריר. דורה התייחס לדרבי בו ישב ביציע בשל הרחקה: "היתה גאווה גדולה לראות את הילדים מנצחים בדרבי, אבל ירדנו לקרקע. יש לשלומי כאב ראש וברכה לכל מאמן כאשר לא מעט שחקנים חוזרים לסגל, ומי שיהיה ישחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר. קובי אליהו
"חיפה מסוכנת". בכר/קובי אליהו

עירוני קרית שמונה:

בלמה של עירוני קרית שמונה דין מימוני סובל מכאבים בשרירי הבטן והוא בספק גדול למשחק מחר מול הפועל חיפה. מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא מתן אוחיון שהגיע כרכש לאחר ששיר צדק נפצע. אוחיון צפוי לעמוד במבחן בפעם הראשונה כשהוא עולה בהרכב.

מלבד מימוני, גם וובה בראון הפצוע ייעדר מהמשחק ואת מקומו ימלא משה אבוטבול. למרות התיקו מול מכבי פתח תקוה, בקרית שמונה מרוצים מאוד מהקצב והרצינות שמפגינים השחקנים באימונים השבוע ובקבוצה אומרים שהשחקנים מתחילים להתחבר ולהראות טוב יותר ביחד. מי שבלט השבוע באימונים הוא החלוץ הוותיק אחמד סבע שיקבל ככל הנראה מקום בהרכב על חשבונו של אופיר מזרחי הצעיר. ברק בדש יחכה להזדמנות שלו על הספסל.

מאמן קרית שמונה ברק בכר הראה לשחקנים הקלטה מהדרבי בו ניצחה הפועל חיפה והזהיר אותם מהמשחק. "הפועל חיפה היא קבוצה חזקה מאוד", אמר המאמן לחניכיו, "הם גם באים במומנטום טוב ואנחנו צריכים להיות מוכנים אליהם".

למרות התנופה של חיפה בקרית שמונה, מאמינים שהם יכולים לנצח ושהם אינם מגיעים כאנדרדוג. "ההבדל בטבלה בינינו הוא שתי נקודות בלבד, ככה שאי אפשר להגיד שאנחנו אנדרדוג", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו צריכים לבוא מוכנים, לעמוד נכון על המגרש ואז נצא עם הנקודות".

אחמד סבע שחקן עירוני קרית שמונה. שלומי גבאי
חייב להתחיל לנפק מספרים. סבע/שלומי גבאי

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: רועי שוקרני

הקשר הצעיר שיחק בדרבי לראשונה העונה, כשפתח בהרכב והיה מהטובים במגרש. בחיפה כבר בונים עליו כקשר האחורי של הקבוצה בשנים הבאות, ועם כל הציפיות שהתעוררו שוקרני יצטרך להתמודד מול מרכז מגרש ותיק של קרית שמונה. עוד משחק טוב של הילד של חיפה והם יוכלו להמשיך לחייך.

עירוני קרית שמונה: אחמד סבע

חלוץ שצפוי לפתוח בהרכב יצטרך להראות שהוא לא מעבר לשיאו ושהוא עוד יכול לתרום לקרית שמונה. סבע לא פתח את העונה טוב אך כעת, כשהוא צפוי לקבל את ההזדמנות מול ההגנה של הפועל חיפה, עליו להפגין את הכוח שלו ולכבוש שערים, כדי שקרית שמונה תחזור ותהפוך לקבוצת צמרת של ממש.

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, לירן סרדל, דנילו ניקוליץ' (אושרי רואש), טאדאס קיאנסקאס, עמיר נוסבאום, יוסי דורה, רועי שוקרני, עאהד עזאם, לירן כהן, יובל אבידור, ז'רקו קוראץ'.

קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, מתן אוחיון (דין מימוני), דושאן מאטוביץ', משה אבוטבול, אדריאן רוצ'ט, מינדאוגאס פנקה, דויד מנגה, תמיר כחלון, אחמד סבע.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully