וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רמזי ספורי האריך את החוזה בחמש שנים

31.10.2013 / 18:33

קשרה הצעיר של האדומים סיים את הסכסוך עם המועדון אחרי שהחרים את האימונים בשבוע שעבר, ואמר: "הגשימו לי חלום"

ברני ארדוב

קשר הפועל תל אביב רמזי ספורי האריך היום (חמישי) את חוזהו במועדון בחמש שנים נוספות, ובכך הסתיים רשמית הסכסוך בין השחקן לקבוצה. כזכור, לפני קצת יותר משבוע החרים השחקן בן ה-18 את האימונים אחרי שסירב לחתום על חוזה חייל שכן הוא אינו מתגייס ובעצת סוכנו דודו דהאן החליט שלא להופיע לאימונים. דרישתו של ספורי הייתה לקבל חוזה של שחקן מן המניין התקבלה בסופו של דבר.

רמזי ספורי, שחקן הפועל תל אביב. יותם רונן
נשאר באדום. רמזי ספורי/יותם רונן

ספורי אמר לאתר הרשמי של האדומים: "עוד כילד תמיד חלמתי להשתייך לקבוצה הבוגרת. אני מודה להנהלה ולצוות המקצועי שהגשימו לי את החלום הזה ועכשיו התפקיד שלי הוא להחזיר על כך בעבודה קשה".

ספורי, 18, ערך בחודש ינואר את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת של הפועל תל אביב כשנכנס כמחליף במהלך התבוסה 3:0 למכבי נתניה ועד תום העונה כבש שני שערי ליגה. הקשר שותף בשני המשחקים הראשונים של העונה בליגה, אבל אז נשלח בחזרה לשחק עם קבוצת הנוער בשל סכסוך חוזי.

רופא הקבוצה, דוקטור יונתן ריק, נפרד היום מהשחקנים והצוות המקצועי לאחר שמונה שנים: "החלטתי לעזוב בלב כבד בשל עומס בעבודתי. יהיה לי קשה מאוד להתרגל לשבתות בלי הפועל. הייתי אדום ואני נשאר הפועל ואדום לנצח. אני מודה לד"ר לוינקוף, להנהלת הקבוצה ולכל האדומים על תקופה מרתקת. תמיד אהיה שם בשבילם". הנהלת הקבוצה הודתה לד"ר ריק על תרומתו הרבה ומסירותו, ומאחלת בהצלחה לד"ר רוברט כהן, ששב למועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully