וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של בן שהר: "הוא יעזוב את הרטה בינואר"

31.10.2013 / 12:27

ניקולאי שוורצר טען שהישראלי עשה טעות כשנשאר בקבוצתו הגרמנית בקיץ. שהר יבקש לעבור בהשאלה לקבוצה באירופה

"בן שהר יעזוב את הרטה ברלין בינואר", כך צוטט סוכנו הגרמני ניקולאי שוורצר במגזין "קיקר". שוורצר הוסיף שההחלטה של שהר להמשיך בהרטה בקיץ הייתה טעות: "בן לא קיבל שום הזדמנות", אמר הסוכן. החלוץ הישראלי לא נכלל אפילו פעם אחת בסגל הקבוצה בעשרת מחזורי הפתיחה של הבונדסליגה ועד כה רשם הופעה אחת בגביע הגרמני וחמש הופעות נוספות בקבוצת המילואים מהליגה הרביעית בהן כבש שני שערים.

החלוץ לא מרוצה ממעמדו המקצועי ועל פי דברי סוכנו יבקש בקרוב רשמית להשתחרר מהרטה בהשאלה עד תום העונה. אגב, עוד לפני סגירת חלון ההעברות בחודש אוגוסט גיששו מספר קבוצות אירופאיות, ביניהן אוויאן והראקלס אלמלו, וכן מכבי תל אביב אצל גורמים בסביבתו של שהר, אך בסופו של דבר שום דבר לא הבשיל למעבר והשחקן נשאר בסגל. שהר, ככל הידוע, לא מעוניין לשוב לישראל גם בינואר.

בחודש שעבר פורסם ששהר ביקש להיפגש עם מאמנו ההולנדי יוס לוהוקאי ולברר את מעמדו לאחר שגם הבישול והיכולת הטובה במשחק הגביע מול קייזרסלאוטרן (3:1) לא עזרו לו להיכלל בסגל למשחק הליגה.

כזכור, שהר רשם בעונה שעברה 18 הופעות ליגה במדי הרטה, כבש שני שערים והיה חלק מעליית הקבוצה חזרה לבונדסליגה. בקיץ חתם השחקן על חוזה חדש לשנתיים, אך למרות שגילה יכולת טובה במשחקי ההכנה, הוא לא הצליח להשתלב ברוטציה של יוס לוהוקאי.

בן שהר שחקן הרטה ברלין. GettyImages
לא נכלל בסגל העונה בליגה. שהר/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • בן שהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully