וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "מתכוננים לקרית שמונה יותר מאשר לדרבי"

31.10.2013 / 11:45

הבעלים של הפועל חיפה דרוך לקראת המשחק בשבת: "זה יותר מסוכן". דריו פרננדס עשוי לקבל מנוחה, רועי שוקרני צפוי לפתוח

one

הפועל חיפה ממשיכה בהכנות למשחק מול עירוני קרית שמונה בשבת. המאמן שלומי דורה ביקש לאורך כל השבוע מהשחקנים לרדת אל הקרקע ולשכוח מהניצחון בדרבי. דריו פרננדס ינסה היום באימון שייערך בצהריים להתאמן אך הוא עדיין בספק למשחק בשבת. פרננדס סובל מהמתיחה בשריר כבר כמה שבועות, אך המשיך לשחק ובמשחק מול מכבי חיפה הוא חש זאת בעוצמה יתרה.

יואב כץ הבעלים של הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
דרוך לקראת קרית שמונה. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

כעת,למרות שהצילומים שנערכו לו הראו שהוא לא סובל מקרע, ייתכן שפרננדס יקבל מנוחה במשחק מול קרית שמונה כדי לא להחמיר את הפציעה. בכל מקרה דורה נוטה להעניק לרועי שוקרני את המקום בהרכב, ומתלבט אם לעלות עם עומרי קנדה כמגן ימני או שמא להמשיך להעניק קרדיט ללירן סרדל הצעיר.

הבוקר (חמישי) הגיעו הבעלים יואב כץ, יוסי דורה ואושרי רואש לבית הספר עלייה בשכונת בת גלים בחיפה כדי להעניק כרטיסים לילדים מבית הספר. מדובר במסורת שהחלה העונה במועדון. כץ דיבר על המשחק הקרוב וגם על המסורת החדשה: "אנחנו מתכוננים למשחק מול קרית שמונה הרבה יותר מאשר לדרבי. את מכבי חיפה כולם מכירים והרבה יותר קל להתמודד. את קרית שמונה פחות מכירים ולכן זה משחק יותר מסוכן'', אמר הבעלים. ''אנחנו צריכים לרדת אל הקרקע. אני לא מופתע מכמות הנקודות שלנו,הדבר העיקרי זה לא הניצחון בדרבי אלא השמירה על יציבות. זה קל להגיע לפסגה, אבל קשה מאוד להישאר שם''.

על המסורת החדשה אמר כץ: ''זה אירוע מאוד חשוב. אני מקווה מאוד שהם יגדלו להיות אנשים טובים. אם אנחנו עזרנו בזה קצת, מה טוב. הילדים שמחו לראות את השחקנים''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully