וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "ברוכיאן ואצילי זה שילוב מצוין"

31.10.2013 / 11:14

הקפטן לשעבר יחזור לסגל במפגש מול בני יהודה, השחקנים והקהל מתלהבים. בריאן ז'ונס יפתח, איציק כהן ישחק בחוד?

one

בבית"ר ירושלים ממשיכים להתכונן למשחק נגד בני יהודה במוצאי שבת. בקבוצה יודעים שניצחון יעמיד אותם במקום טוב בחלק העליון וכולם במועדון מאמינים שהם יחזרו עם ניצחון מהמשחק, על אף העובדה שבני יהודה מגיעה פצועה ותבוא להילחם על חייה.

בבית"ר אמרו אתמול: "המיקום של בני יהודה משקר. היא שיחקה נגד מכבי תל אביב מצוין ויש לה מה למכור אבל בבית שלנו עם הקהל שלנו אנחנו צריכים לשחק טוב ולנצח. כל שחקן צריך להעלות את רמת המשחק שלו בקצת כדי שניראה יותר טוב.

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
החזרה שלו קרובה. אבירם ברוכיאן/נועם מושקוביץ

מי שצפוי לחזור לסגל הוא אבירם ברוכיאן, שבכל פינה במועדון ובפורומים השונים של האוהדים מחכים כבר לראות אותו על הדשא. שחקנים בקבוצה אמרו כי "אצילי כנראה ימשיך לפתוח, אם אבירם ייכנס בהמשך שילוב של שני שחקנים כמוהו וכמו אצילי יכול להיות מצוין ויתרון גדול עבורינו. אבירם רעב ונראה אחד שעוד יפתיע את כולם, במיוחד את אלה שבטוחים שהוא כבר היה צריך לפרוש".

מי שעוד צפוי לפתוח בהרכב הוא הקשר בריאן ז'ונס, שיחליף את סינטאיהו סלליך המאכזב. טטה בנגורה לא מרשים באימונים ונראה כי איציק כהן יפתח בחוד אם כי הדברים ייקבעו רק לפני המשחק, כמו גם האפשרות כי אלי דסה יפתח כמגן על חשבונו של שי חדד, שעשוי להיות מוסט לקישור.

בבית"ר מצפים לעשרת אלפים צופים בשבת, כאשר האוהדים מכינים שלטי תמיכה באלי טביב ורוצים לחזק אותו. בבית"ר אמרו כי "טביב עבר ימים קשים ורואים על הפנים שלו שהראש שלו קצת התנתק מכדורגל .התמיכה של הקהל עשויה לעודד אותו אחרי שבוע לא פשוט בכלל שהוא עובר"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהדי בית"ר ירושלים מנשקים את אלי טביב. קובי אליהו
יזכה למפגן תמיכה. אלי טביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully