וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורטיז: "כשהרכבת יצאה מהתחנה, אי אפשר היה לעצור"

31.10.2013 / 10:20

ה-MVP של הוורלד סירייס התרגש לאחר הזכייה של הרד סוקס: "עברנו הרבה בשנה האחרונה, זה מוקדש למשפחות שסבלו". ג'וני גומז: "הסרט התחיל להיכתב באביב ולחצנו פליי"

כמעט מאה שלמה עברה מאז שבוסטון רד סוקס חגגה זכייה בוורלד סירייס בפנוויי פארק. הלילה, כשזה קרה לאחר שהגרביים השלימו ניצחון 2:4 על סנט לואיס קרדינלס, מתחם רחוב לנדסדאון וכיכר קנמור היו מוצפים בעשרות אלפי חוגגים.

"בוסטון, זכית ומגיע לך", אמר דיוויד אורטיז, שזכה בתואר ה-MVP של הסדרה והתייחס לפיגוע במרתון באפריל, "עברנו הרבה פה בשנה האחרונה וזה מוקדש לכל המשפחות שסבלו. ברגע שהרכבת הזו יצאה מהתחנה, אף אחד לא היה יכול לעצור אותה". שחקן הבסיס השני דסטין פדרויה הוסיף: "עברנו לא מעט בעיר ובקבוצה, אבל התחברנו ועשינו את זה".

דיוויד אורטיז שחקן בוסטון רד סוקס. David J. Phillip, AP
אליפות שלישית עם הרד סוקס. אורטיז/AP, David J. Phillip

"יש לנו הרבה לב", אמר אורטיז, "אולי אין לנו את הכישרון שהיה לנו ב-2004 וב-2007, אבל היו לנו שחקנים שיכולים להישאר בפוקוס ולעשות את כל הדברים הקטנים". אחד מאלה שעשו את הדברים הקטנים, ובעצם לא כל כך קטנים, היה שיין ויקטורינו, שירה לגראנד סלאם במשחק 6 מול דטרויט ולדאבל מנקה בסיסים הלילה בפנוויי. "היי, לא שיחקתי בשני משחקים בסנט לואיס", אמר ויקטורינו, "זה היה הזמן שלי לנצוץ".

האאוטפילדר ג'וני גומז הסביר את תופעת הזקנים שסבבה את הקבוצה מתחילת העונה. "ברגע שיצאנו לאימוני האביב, הסרט כבר היה שם. כל מה שהיינו צריכים לעשות הוא ללחוץ 'פליי'".

המאמן ג'ון פארל סיכם: "יש אחריות למדים האלה שאנחנו לובשים. יש קשר לציבור, הצורה שבה הם התמודדו עם האירוע והעובדה שהשחקנים שלנו ביקרו בבתי חולים. זה המשיך והתחזק במהלך העונה. לאוהדים שלנו היה אכפת וזה חלחל לשחקנים. הם שאבו המון אנרגיה".

ג'וני גומז שחקן בוסטון רד סוקס. Elise Amendola, AP
יאללה, הגיע הזמן להתגלח. ג'וני גומז/AP, Elise Amendola

בצד המפסיד, המאמן מייק מאת'יני ניסה לעודד את שחקניו. "יש פה הרבה תסכול כרגע", אמר, "אבל אי אפשר היה לבקש מהם לתת יותר ממה שנתנו. לא הרבה אנשים ציפו שנעשה מה שעשינו".

המגיש מייקל וואקה נכנס למשחק כשה-ERA שלו בפלייאוף עומד על 1.00. הוא נאלץ לעזוב לפני האינינג החמישי כשבאמתחתו ארבע ריצות חובה ועוד אחת שנכנסה לאחר שיצא. "עשיתי יותר מדי שגיאות", אמר, "לא משנה כמה חזק אתה זורק אם אתה לא מוצא את הנקודה הנכונה לזרוק אליה".

ג'ייקובי אלסבורי שחקן בוסטון רד סוקס. David J. Phillip, AP
ג'ייקובי אלסבורי פותח שמפניות בחדר ההלבשה/AP, David J. Phillip
מאבטחים בפנוויי פארק מתכוננים לזכיית בוסטון רד סוקס בוורלד סירייס. Steven Senne, AP
בחוץ השוטרים התכוננו לחגיגות ההמוניות. פנוויי פארק, רגע לפני הגשת הסיום לעונה/AP, Steven Senne
שחקני בוסטון רד סוקס חוגגים זכייה באליפות. Elsa, GettyImages
והעיר בוסטון צהלה ושמחה. הרד סוקס חוגגים על הגבעה בפנוויי/GettyImages, Elsa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully